Blog
Śledzenie i analiza konkurencji w sprzedaży internetowej
Obserwowanie ruchów konkurencji w branży e-commerce już od dawna jest koniecznością, niezależnie od wielkości firmy. Baczne przyglądanie się innym...
Monitoring cen artykułów dziecięcych
Monitorowanie cen w branży artykułów dla dzieci wymaga bardzo dużej uwagi i nakładu pracy. Na szczęście istnieją narzędzia, które mogą ułatwić ten...
Amazon w Polsce: jak monitorować ceny konkurencji?
Po wielu latach oczekiwania Amazon nareszcie wystartował z polską wersją swojego serwisu. Tym samym pojawiła się u nas kolejna platforma, którą...
Czy warto w internecie sprzedawać najtaniej?
Chęć sprzedawania najtaniej wiąże się z ogromną presją, z którą zmagają się sprzedawcy na rynku e-commerce. Od lat powtarza się, że podstawowym...
Monitoring cen apteki internetowej
Apteki internetowe to jedna z najlepiej rozwijających się gałęzi e-commerce, a pandemia koronawirusa zachęciła konsumentów do jeszcze...
Monitoring cen w sklepach komputerowych
Branża komputerowa jest jedną z najdynamiczniej zmieniających się gałęzi e-commerce. Współczesna technologia rozwija się w zdumiewającym...
Amazon zapowiada polską stronę serwisu – komentarz
Wszystko wskazuje na to, że wejście Amazona do Polski nastąpi już wkrótce. Według oficjalnej informacji opublikowanej przez sam Amazon już...
Jak cię widzą, tak cię piszą – wizerunek producenta w e-commerce
Sposób postrzegania marki lub produktu jest niezwykle istotnym elementem skutecznej sprzedaży oraz budowania lojalności klientów. Pozytywny...
Siła automatyzacji w monitoringu cen
Wykorzystanie oprogramowania do monitoringu cen oraz dynamic pricing pozwalają sprzedawcom internetowym zaoszczędzić mnóstwo czasu, który musieliby...
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro, polski gigant e-commerce, wciąż jest jednym z najważniejszych portali, na którym można dotrzeć do swoich klientów. Wśród...
Przyszłość e-commerce: 7 trendów na 2021 rok
Rok 2020 był dla wszystkich czasem wyjątkowo trudnym. Pełnym niepokoju, stresu i niepewności. Ludzie martwili się o zdrowie swoje i bliski, a...
Jaki był rok 2020 dla e-commerce?
Za nami rok pełen wyzwań, niepokoju oraz niekończących się prób dostosowania do bezprecedensowej sytuacji. Szykując się na kolejną porcję...
Facebook – jak wykorzystać jego potencjał w e-commerce
Media społecznościowe, w szczególności Facebook, to jedne z najważniejszych narzędzi dla sprzedawców internetowych. Pozwalają dotrzeć do nowych...
Raport Black Friday 2020 w Polsce: Okazja do dużo tańszych zakupów czy jedynie marketing?
Czarno-piątkowe promocje już na dobre zagościły w polskich sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Polscy klienci dostrzegają w nich okazję na...
Sprzedaż internetowa w okresie przedświątecznym – jak się przygotować?
Mamy grudzień. Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, a przedświąteczny szał zakupowy trwa już od listopada. W związku z tym warto, przed...
Obsługa na najwyższym poziomie w e-commerce
Czym wyróżnia się dobra obsługa? Z pewnością jej podstawą jest profesjonalizm oraz skuteczność w niesieniu pomocy konsumentom. Jeżeli jednak chcemy,...
Optymalizacja sklepu, aby uniknąć podwyżki cen
Nie tylko klienci starają się unikać wysokich cen. Sprzedawcy i producenci również robią wszystko, by ich oferty były przystępne, ponieważ tym...
Black Friday – Jak przygotować wyprzedaż?
Czarny Piątek zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym klienci czekają na wysyp wyjątkowych promocji, aby kupić coś dla siebie lub dla...