Blog
5 najważniejszych trendów w e-commerce w 2017 roku
Rokiem 2017 będzie rządzic przede wszystkim Big Data, sztuczna inteligencja oraz pełna personalizacja procesu zakupowego. Nie daj się zaskoczyć i...
10 sposobów na uniknięcie porzucania koszyka w e-sklepie
Średnio 69% koszyków zakupowych w sieci jest porzucana. Dlaczego tak się dzieje i jak zwiększyć współczynnik sfinalizowanych zamówień w sieci?...
Jak budowa strony wpływa na zakupy w sieci?
Budowa strony i związane z nią doświadczenie użytkownika, który na niej przebywa (user experience) jest często niedocenianym aspektem sprzedaży...
Jak wykorzystać segmentację rynku do zwiększenia zysków w sklepie?
Czynniki, które wpływają na proces zakupowy w sieci są przeróżne, a zachowania każdego klienta odwiedzającego sklep internetowy - zupełnie inne....
Do Black Friday pozostał 1 dzień – jesteście gotowi?
Z roku na rok Czarny Piątek staje się coraz bardziej rozpoznawalnym dniem wśród zwolenników wyprzedaży w Polsce. Wraz z nim rośnie...
Jak e-sklep może wykorzystać szanse rynkowe do sprzedaży?
Każdego dnia na rynku e-commerce pojawia się wiele okazji na zwiększenie sprzedaży albo podniesienie marży, z których sprzedawcy internetowi sobie...
Jak zwiększyć sprzedaż w okresie świątecznych zakupów?
Święta to niewątpliwie okres żniw dla sprzedawców internetowych. Odnotowują oni najwyższe wyniki sprzedażowe w skali roku, co wiąże się z...
Allegro podbija niemiecki rynek, Amazon poważnie zainteresował się polskim. Szykują się poważne zmiany dla sprzedawców internetowych?
Tuż przed weekendem fundusz private equity zarządzany przez Cinven, Permira i Mid Europa zapłacił 3,25 mld dolarów za Allegro, wykupując wszystkie...
Kto kupuje w internecie?
3 podstawowe błędy, które źle wpływają na Twoją relacje ze sprzedawcami
W zależności od skali produkcji, liczba partnerów z jakimi współpracujesz waha się od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy. Zarządzanie taką...
Co zrobić, gdy jeden ze sprzedawców Twojego produktu mocno zaniża jego cenę i psuje rynek pozostałym?
By utrzymać dobre relacje ze sprzedawcami niezbędne jest stałe monitorowanie rynku. Coraz częstszym problemem jest „psucie” rynku przez sprzedawców,...
Darmowa dostawa – jak ją wykorzystać, by zarobić więcej?
Darmowa dostawa to coraz bardziej popularny sposób by zachęcić klientów do zrobienia zakupów w danym sklepie. Jednak wysyłka towaru na Twój koszt to...