Blog
3 podstawowe błędy, które źle wpływają na Twoją relacje ze sprzedawcami
W zależności od skali produkcji, liczba partnerów z jakimi współpracujesz waha się od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy. Zarządzanie taką...
Co zrobić, gdy jeden ze sprzedawców Twojego produktu mocno zaniża jego cenę i psuje rynek pozostałym?
By utrzymać dobre relacje ze sprzedawcami niezbędne jest stałe monitorowanie rynku. Coraz częstszym problemem jest „psucie” rynku przez sprzedawców,...
Poznaj 9 dobrych praktyk w relacji producent – sprzedawca
Jednym z podstawowych celów każdego przedsiębiorstwa jest zarabianie i utrzymanie rentowności. Twoja firma produkuje po to, aby mieć zysk i go...
7 rzeczy, które warto zrobić gdy nie możesz konkurować ceną
Cena to często decydujący czynnik, który wpływa na podjęcie decyzji o zakupie. Będąc najtańszym sprzedawcą zwiększasz zainteresowanie swoją ofertą...
Przywiąż klientów do swojej oferty, tworząc program lojalnościowy
Na rynku ecommerce panuje nieustanna walka o klienta. Konkurencja jest bardzo duża, a sprzedawcy robią wszystko, aby konsumenci zrobili zakupy...
Czy zastanawiałeś się nad skutecznością Twojej strategii cenowej? – część II
Strategia cenowa to jeden z kilku czynników, które decydują o sukcesie Twojej firmy. W zeszłym tygodniu pisaliśmy o różnych typach polityki cenowej,...
Czy zastanawiałeś się nad skutecznością Twojej strategii cenowej? – część I
Niestety, wielu sprzedawców nie przywiązuje odpowiednio dużej uwagi do tego w jaki sposób wycenia swoje produkty. Ustalanie cen artykułów np....
Szpiegomat.pl na e-commerce Berlin expo 2016
Rozwój usług, produktów oraz samego przedsiębiorstwa to naturalny kierunek, w którym powinna podążać każda firma. Szpiegomat.pl nie jest w tej...
7 wskazówek jak wdrożyć sprzedaż omnichannel
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu handel produktami ograniczał się do robienia zakupów w sklepie stacjonarnym. Dziś standardem jest sprzedaż...
Jakie korzyści daje producentom monitorowanie rynku?
Wszystkie badania dowodzą ciągłemu wzrostowi rynku e-commerce. W Polsce już 55% Internautów deklaruje robienie zakupów on-line, a roczna wartość...
Porównywarki cenowe – jak robić to dobrze?
Wraz ze wzrostem popularności sklepów Internetowych, rośnie również zainteresowanie porównywarkami cenowymi. Badanie Gemius wskazuje, że aż 63%...
Jakie korzyści daje sprzedawcom monitorowanie rynku?
Rynek e-commerce nieustannie rośnie. Według danych Internet World Stats światowa wartość handlu elektronicznego w 2015 roku wynosiła 1,7 biliona...
Nowy Szpiegomat! Monitoring Allegro i zupełnie nowy wygląd
Pomimo wakacji pracujemy pełną parą. Właśnie uruchomiliśmy nową wersję Szpiegomatu, która wygląda inaczej i potrafi dużo więcej. Najważniejsze...
Raport o poziomie cen konkurencji i porównanie oferty z wybranym sklepem
Właśnie udostępniliśmy w Szpiegomacie dwie nowe funkcje. Pojawił się raport o poziomie cen u konkurencji i możliwość porównania Twojej oferty tylko...
Szpiegomat zwycięża w międzynarodowym konkursie NextStep!
Szpiegomat.pl wygrał konkurs dla startupów NextStep! Cieszymy się, że międzynarodowi eksperci docenili przydatność naszego rozwiązania dla branży...
Podpowiedzi działań cenowych w Szpiegomat.pl
W lutym w Szpiegomacie pojawi się system podpowiedzi działań cenowych. Algorytm sam znajdzie i pokaże produkty, które: stwarzają szanse na...
Konkuruj tylko z tymi, z którymi warto
Sklepy z niewielką ilością opinii lub o słabych ocenach nie wzbudzają zaufania u klientów. Nawet jeżeli Twój produkt jest droższy, nie musisz...
Podnieś ceny tych produktów i zwiększ swój zysk!
Optymalizacja Twoich cen polega nie tylko na ich obniżaniu. Dzięki Szpiegomat.pl odnajdziesz produkty, które sprzedajesz za tanio. Zwiększ swoją...