Automatyzacja cen na Allegro i eBay-u
Wykorzystaj Szpiegomat i zobacz, jak automatyczna zmiana cen na Allegro może podnieść konkurencyjność Twoich ofert, zmaksymalizować Twoją marżę i pozyskać nowych klientów dla Twojego biznesu!


Automatyzacja cen Allegro
Sprzedaż na Allegro czy eBay może stanowić znaczącą część przychodu różnych sklepów, zarówno tych online jak i fizycznych. Warto więc dopilnować, aby Twoje ceny były konkurencyjne i, co ważniejsze, zyskowne.
Szpiegomat pozwala ustawić automatyczną zmianę cen na portalach aukcyjnych. Dzięki monitoringowi cen będziesz wiedział, kiedy konkurencja obniża lub podnosi ceny, a system zareaguje za Ciebie.


Monitoring cen na portalach aukcyjnych
Szpiegomat monitoruje ceny Twojej konkurencji nawet w setkach różnych źródeł. Wśród nich oczywiście znajdują się portale aukcyjne. Monitoring Allegro czy eBay w połączeniu z automatyzacją powoduje, że Twoje ceny reagują na zmiany nawet, gdy Ty i Twoi pracownicy śpią.
Co więcej, dane te pozwolą Ci zorientować się w trendach (np. zmianach cen przed różnymi okazjami czy sezonami) i lepiej zrozumieć rynek, aby potem lepiej ustalać ceny.
Dynamic Pricing – więcej niż automatyka cenowa
Najbardziej wymagającym klientom oferujemy moduł Dynamic Pricing. Dzięki niej automatyka Allegro, eBay czy innych portali aukcyjnych może wejść na wyższy poziom. Jest to rozwiązanie, które umożliwia dynamiczne ustalanie cen na podstawie dużo szerszego zakresu danych. W tym modelu ceny kształtowane są przez połączenie informacji o ofertach konkurencji z informacjami z innych źródeł. Dzięki temu, ustalając ceny, możemy dodatkowo uwzględnić:
- Informacje o zmianie popytu i podaży na dany produkt (i podnosić cenę dla produktów, których sprzedaż dynamicznie rośnie)
- Dane o poprzednich zakupach danego klienta (i dostosować cenę indywidualnie do niego)
- Źródło wejścia do sklepu (i dostosować cenę w zależności od strony lub reklamy, z której przyszedł klient)
- Inne dane transakcyjne lub statystyczne, które posiadamy


Wygodne Powiadomienia i Alerty
Dzięki alertom zawsze będziesz wiedział, kiedy dzieje się coś wartego uwagi. Na przykład, dowiesz się jak możesz uatrakcyjnić swoją ofertę, podnieść marżę czy kiedy konkurencji skończą się produkty.
Innymi słowy, zadbamy o to, abyś nie przegapił żadnej okazji.