Blog
Czy Twój sklep internetowy potrzebuje narzędzia Price Intelligence?
W świecie e-commerce, gdzie konkurencja jest na porządku dziennym, coraz więcej sprzedawców zastanawia się, jak wyróżnić swoją ofertę oraz utrzymać...
Dyskryminacja cenowa w e-commerce
Różnicowanie cen, znane również jako dyskryminacja cenowa, to zjawisko, które zyskuje na znaczeniu w świecie e-commerce. Sklepy internetowe coraz...
Remarketing i retargeting – definicja, różnice, przykłady
Remarketing i retargeting to dwie strategie marketingowe polegające na docieraniu do osób, które już miały kontakt z daną marką lub stroną...
Statystyki Allegro – jak wykorzystać raporty cenowe Allegro?
Allegro to największy polski serwis aukcyjny. Cieszy się on olbrzymią popularnością zarówno wśród kupujących i sprzedających. Dzięki temu, że na...
Marża i narzut w sklepie internetowym
Marża i narzut to pojęcia, które są doskonale znane e-przedsiębiorcom. Mimo to dość często dochodzi do nieporozumień oraz mylenia ze sobą tych...
Błędy cenowe w e-commerce – przyczyny, przykłady i konsekwencje
Ceny produktów są niezwykle istotnym elementem e-commerce, bezpośrednio wpływającym na decyzje zakupowe klientów. Wraz z rosnącą liczbą ofert oraz...
Analiza konkurencji w e-commerce
Wszyscy skuteczni e-przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że popularność handlu internetowego to miecz obosieczny. Z jednej strony, poważnie utrudnia...
Jak pracować nad wizerunkiem sklepu internetowego?
Czym jest wizerunek e-sklepu? Co sprawia, że klienci wracają do ulubionej strony? Czynników jest wiele, ale dzisiaj skoncentrujemy się na jednym z...
Elastyczność cenowa popytu: Jak dopasować ceny do konsumentów?
Sprzedawcy internetowi, którym zależy na wysokiej sprzedaży, powinni wiedzieć czym jest elastyczność cenowa popytu. Pozwala ona m.in. odpowiedzieć...
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? – megaporadnik
Każda osoba prowadząca sklep internetowy dąży do tego, by sprzedaż w nim była jak największa. Zadanie to nie należy jednak do najłatwiejszych,...
Handel mobilny – co powinieneś wiedzieć o m-commerce?
Handel mobilny, zwany również m-commerce, pozwala na szybkie i wygodne zrobienie zakupów z poziomu urządzeń mobilnych, takich jak smartfony i...
Strategia penetracji rynku – zalety, wady, zastosowania
Optymalna strategia cenowa jest kluczowa dla każdego przedsiębiorstwa e-commerce. W zależności od specyfiki rynku oraz celów biznesowych, można...
Sprzedaż omnichannel – czym jest i jak ją wprowadzić?
Sprzedaż wszechkanałowa (omnichannel) polega na zatarciu granicy pomiędzy konkretnymi kanałami sprzedaży. Oznacza to, że w przypadku modelu...
Historia cen produktów – jak ją śledzić w e-commerce?
Śledzenie cen produktów w różnych sklepach jest powszechną praktyką milionów konsumentów. Tę samą przezorność powinni wykazywać również sami...
Monitoring cen online – co to jest i jak działa?
Przedsiębiorcy związani z e-commerce z pewnością nie raz zetknęli się z terminem "monitoring cen". Korzyści wynikające ze śledzenia cen konkurencji...
Big Data w e-commerce: Definicja, wyzwania i możliwości
Wykorzystywanie danych w biznesie przestało być wyborem, a stało się koniecznością. Firmy, które tego nie rozumieją mogą bardzo szybko zniknąć z...
Sprzedaż internetowa na Amazonie – jak zacząć?
Amazon, amerykański gigant e-commerce, nie wymaga specjalnego przedstawiania. Choć nie podbił on jeszcze polskiego rynku, jego rozpoznawalność jest...
Darmowa dostawa – jak ją wykorzystać by zarobić więcej?
Oferowanie darmowej dostawy w sklepie internetowym to popularny sposób na przyciągnięcie klientów. Jednak darmowa dostawa to korzyść nie tylko dla...