Dlaczego sprzedawcy powinni monitorować ceny w Internecie?

Monitoring cen to obecnie powszechna praktyka, która pomaga e-przedsiębiorcom odpowiednio rozeznać się w rynku e-commerce oraz podejmować lepsze decyzje związane z polityką cenową. Jednak powodów, dla których warto śledzić ceny konkurencji jest dużo więcej. W dzisiejszym artykule omówimy korzyści, jakie daje sprzedawcom internetowym monitorowanie cen.

(więcej…)

Czytaj więcej

Jak szukać informacji na temat konkurencji w e-commerce

web-4746871_1280

Prowadzenie biznesu w realiach e-commerce wymaga poświęcania szczególnej uwagi konkurencji. Obserwowanie innych sprzedawców internetowych oraz porównywanie się do nich umożliwia nieustanne podnoszenie sobie poprzeczki, zapewnianie klientom coraz lepszych ofert, a także dotrzymanie kroku rywalom na niezwykle wymagającym rynku. Jednak w jaki sposób możemy szukać informacji na temat rywalizujących z nami e-sklepów? Odpowiedź znajdziecie w tym artykule.

(więcej…)

Czytaj więcej

Monitoring cen dla branży elektroniki użytkowej

Śledzenie cen konkurencyjnych sprzedawców to jedna z tych popularnych praktyk, które w obecnym świecie e-commerce są absolutną koniecznością. Nie jest to jednak zadanie proste. Niektóre branże, takie jak elektronika użytkowa, są pod tym względem niezwykle wymagające, przez co ręczne monitorowanie cen jest czasochłonne i nieskuteczne. Istnieją jednak proste metody na to, by monitoring cen laptopów, komputerów, czy smartfonów był szybki, łatwy i skuteczny.

(więcej…)

Czytaj więcej

Jak monitorować ceny w sklepach zagranicznych

Monitorowanie cen w sklepach zagranicznych przynosi wiele wymiernych korzyści, choć na pierwszy rzut oka wygląda na żmudny i skomplikowany proces. I tak też jest w rzeczywistości – przynajmniej jeżeli mówimy o ręcznym obserwowaniu konkurencji. Na szczęście istnieją narzędzia, które skutecznie umożliwiają monitorowanie cen w e-sklepach, serwisach aukcyjnych i marketplace’ach z całego świata. Jak zatem skutecznie śledzić ceny zagranicznej konkurencji online?

(więcej…)

Czytaj więcej

Jak monitorować ceny na Allegro i innych portalach aukcyjnych

gui-3614763_1280

Trudno wyobrazić sobie dobrze funkcjonujący sklep internetowy, który nie monitoruje cen. E-commerce bije rekordy popularności, w związku z tym na rynku rośnie konkurencyjność oraz wymagania klientów. Badanie cen konkurencji na Allegro lub innych portalach aukcyjnych to znakomita okazja, aby określić swoją pozycję w branży oraz być na bieżąco ze zmianami trendów cenowych, co pozwala skuteczniej zarządzać cenami w e-sklepie.

(więcej…)

Czytaj więcej