Jak pozycjonować swoje oferty na Allegro?

Prowadzenie sprzedaży na Allegro jest popularną metodą na rozszerzenie działalności e-commerce, gdyż pozwala w prosty sposób dotrzeć do dużej grupy potencjalnych klientów. Jednak wykorzystanie pełnego potencjału portali aukcyjnych wiąże się z opanowaniem umiejętności skutecznego pozycjonowania swoich ofert. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziecie w tym artykule.

(więcej…)

Czytaj więcej

Jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu?

Przyciągnięcie klienta na stronę sklepu internetowego jest dla sprzedawcy niełatwym zadaniem, a przecież to dopiero połowa sukcesu. Większym wyzwaniem jest przekonanie konsumenta, że jeżeli dokona zakupu w naszym e-sklepie, będzie z niego najbardziej zadowolony. W dzisiejszym tekście omówimy najlepsze sposoby na przekonanie internautów do finalizacji zakupu, i to niezależnie od tego, czy są oni jedynie odwiedzającymi, czy też rozważali zakup, ale w ostatniej chwili podjęli decyzję o porzuceniu koszyka.

(więcej…)

Czytaj więcej

Dlaczego producenci powinni monitorować ceny produktów w internecie?

Monitorowanie cen w Internecie we współczesnym świecie e-commerce staje się powoli standardem. Nic w tym dziwnego - śledzenie ofert e-sklepów pod kątem cen pozwala na prowadzenie skutecznej polityki cenowej oraz podejmowanie lepszych decyzji biznesowych. Najczęściej o korzyściach wynikających z monitoringu cen mówi się w kontekście sprzedawców internetowych, dlatego tym razem skupmy się na możliwościach, jakie sprawdzanie cen daje producentom oraz markom. 

(więcej…)

Czytaj więcej

Dlaczego sprzedawcy powinni monitorować ceny w Internecie?

Monitoring cen to obecnie powszechna praktyka, która pomaga e-przedsiębiorcom odpowiednio rozeznać się w rynku e-commerce oraz podejmować lepsze decyzje związane z polityką cenową. Jednak powodów, dla których warto śledzić ceny konkurencji jest dużo więcej. W dzisiejszym artykule omówimy korzyści, jakie daje sprzedawcom internetowym monitorowanie cen.

(więcej…)

Czytaj więcej

Jak szukać informacji na temat konkurencji w e-commerce

web-4746871_1280

Prowadzenie biznesu w realiach e-commerce wymaga poświęcania szczególnej uwagi konkurencji. Obserwowanie innych sprzedawców internetowych oraz porównywanie się do nich umożliwia nieustanne podnoszenie sobie poprzeczki, zapewnianie klientom coraz lepszych ofert, a także dotrzymanie kroku rywalom na niezwykle wymagającym rynku. Jednak w jaki sposób możemy szukać informacji na temat rywalizujących z nami e-sklepów? Odpowiedź znajdziecie w tym artykule.

(więcej…)

Czytaj więcej