Co zrobić, aby uniknąć podwyżki cen w sprzedaży internetowej

shopping-1724299_1280

Nie tylko klienci starają się unikać wysokich cen. Sprzedawcy i producenci również robią wszystko, by ich oferty były przystępne, ponieważ tym sposobem mogą zachęcić do zakupu danego produktu większą grupę konsumentów. Niestety przeszkadza w tym wiele różnych czynników, takich jak inflacja lub podatki, które wymuszają na sklepach i markach podwyżki cen. Czy można tego uniknąć?

(więcej…)

Czytaj więcej

Jak przygotować wyprzedaż na Black Friday?

black-friday-2901754_1280

Czarny Piątek zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym klienci czekają na wysyp wyjątkowych promocji, aby kupić coś dla siebie lub dla swych najbliższych na nadchodzące święta. Sprzedawcy również czekają na Black Friday, wiedząc, że jeśli wyjdą naprzeciw oczekiwaniom klientów, będą mogli na tym dobrze zarobić. Dlatego też warto upewnić się nieco wcześniej, czy zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, by odpowiednio przygotować swój sklep oraz przedstawić klientom oferty, którym nie będą mogli się oprzeć.

(więcej…)

Czytaj więcej

Amazon nawiązuje współpracę z InPostem? Komentarz eksperta

hands-20333_1280

Jak donosi Puls Biznesu, amerykański gigant e-commerce Amazon, nawiązał współpracę z InPostem. Oznacza, to że polscy klienci Amazona będą mogli zamawiać swoje zakupy bezpośrednio do Paczkomatu. Warto zaznaczyć, że współpraca nie została póki co oficjalnie ogłoszona, ale jak się okazuje, na niemieckiej stronie Amazona pojawiła się już opcja wysyłki zamówienia do automatów InPostu.

(więcej…)

Czytaj więcej

Koronawirus a e-commerce: Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie w czasie pandemii

man-5580548_1280

W związku z tym, że przedsiębiorcy w dobie koronakryzysu coraz chętniej inwestują w sprzedaż internetową, należy upewnić się czy nasz e-sklep jest prowadzony w optymalny sposób. Obecnie nawet najdrobniejsze działania i usprawnienia są na wagę złota, gdyż mogą w istotny sposób pomóc nam w zwiększeniu sprzedaży. Kluczowe okazuje się m.in. śledzenie bieżących trendów, monitorowanie konkurencji, czy oferowanie zróżnicowanych form dostawy zamówienia. 

(więcej…)

Czytaj więcej