Reklamacje i zwroty w sklepie internetowym

store-4156934_1280

Skargi i zażalenia to sytuacje, które nie są przyjemne ani dla klienta, ani dla sprzedawcy. Niestety prędzej czy później każdy e-handlowiec musi się z nimi zmierzyć. Jeśli jednak postawimy na profesjonalizm oraz dostrzeżemy szanse tam, gdzie inni widzą wyłącznie problemy, będziemy mogli realizować zwroty i reklamacje w taki sposób, aby klient był zadowolony, a wizerunek naszego e-sklepu pozostał pozytywny.

(więcej…)

Czytaj więcej

Jak zwiększyć lojalność klienta?

feedback-3584509_1280

Każdy e-sprzedawca marzy o zbudowaniu jak największej grupy lojalnych klientów, lecz jest to cel trudny do osiągnięcia. Współcześni konsumenci są wymagający, a ogromny rozwój e-commerce sprawił, że mogą w każdej chwili udać się do konkurencji. Jednak jeżeli postawimy na optymalne zarządzanie cenami, uczciwość wobec kupujących oraz właściwą personalizację naszych ofert, utrzymamy klientów przy sobie i zachęcimy ich do tego, by regularnie powracali do naszego sklepu.

(więcej…)

Czytaj więcej

Ustalanie cen w e-commerce: 9 błędów, które zmniejszają Twój zysk

coins-948603_1280

Chcąc prowadzić skuteczną politykę cenową, należy szczególnie uważać na popularne błędy, które łatwo przeoczyć. Ignorowanie zmieniających się trendów cenowych, ustalanie cen wyłącznie na podstawie kosztów, czy lekceważenie potencjału poza-cenowych metod walki o klienta nie tylko ograniczają nasz zysk, ale w niektórych przypadkach mogą go wręcz zmniejszyć.

(więcej…)

Czytaj więcej

Monitoring cen w Internecie – czy warto go stosować?

pros-5202088_1280

Ręczne monitorowanie cen konkurencji przynosi wiele korzyści, takich jak lepsze zorientowanie w rynku lub możliwość zmiany cen w odpowiedzi na działania rywali. Niestety proces ten jest czasochłonny i ma istotne ograniczenia. Dedykowane narzędzia do monitoringu cen eliminują ten problem, zapewniając szereg dodatkowych możliwości, które są nieosiągalne dla tych, którzy śledzą ceny ręcznie.

(więcej…)

Czytaj więcej