Monitoring cen na Google Shopping
Monitoring cen na Google Shopping to świetne źródło informacji o konkurencji i prosty sposób na zwiększenie swojej sprzedaży.
Czym jest Google Shopping?
Google shopping to marketplace, będący częścią platformy Google Merchant, daje on możliwość wyszukiwania i porównywania ofert ze sklepów internetowych bezpośrednio w wyszukiwarce. Takie oferty wyświetlane są na szczycie wyników wyszukiwania lub z boku, towarzyszy im zdjęcie produktu, cena i nazwa sklepu, z którego pochodzi oferta wraz z przekierowaniem do niego. Aby znaleźć się wśród sklepów widocznych w Google Shopping sklep musi korzystać z usług Google Ads. Jest to jednak gra warta świeczki, gdyż wysoka widoczność naszych produktów w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie to świetna promocja i szansa na dotarcie do nowych klientów.


Monitorowanie cen w Google Shopping
Google Shopping pozwala używać swojej usługi także w formie porównywarki cenowej, dlatego ceny produktów odgrywają bardzo ważną rolę w skutecznej sprzedaży na tej platformie. Często minimalna jej zmiana pozwala przeskoczyć oferty konkurencji i poprawić pozycjonowanie swoich produktów, zwiększając ich widoczność i docierając do nowych klientów. Dzięki monitorowaniu cen w Google Shopping uzyskasz informacje o Twojej konkurencji korzystającej z tej platformy, wszystkie zmiany w cenach ich produktów będą natychmiast widoczne i pozwolą Ci szybko na nie zareagować. Zapewni Ci to możliwość stworzenia skutecznej strategii cenowej, a także na zdobycie i utrzymanie dobrej widoczności swoich ofert w platformie Googla.
Monitoring cen w Szpiegomacie
Szpiegomat to narzędzie dla branży e-commerce, które pozwala monitorować ceny w dowolnie wybranych źródłach, takich jak sklepy internetowe, porównywarki cenowe czy portale aukcyjne. Monitorowanie cen to dziś konieczność, aby nie pozostać w tyle za konkurencją. Nasze narzędzie pozwoli Ci oszczędzić wiele godzin, a także zapewni Ci raporty, alerty i podpowiedzi, które pomogą w prosty sposób poprawić pozycję Twoich produktów i zwiększyć ich sprzedaż.
