Monitoring dystrybucji i udziału w rynku
Szpiegomat pozwoli Ci skutecznie monitorować dystrybucję i ceny sprzedaży Twoich produktów. Dzięki tej wiedzy będziesz w stanie lepiej zarządzać swoja siecią sprzedaży i podejmować trafne decyzje biznesowe.

Monitoring dystrybucji – Porównaj ceny z konkurencją
Dowiedz się, kto jest Twoją bezpośrednią konkurencją. Porównaj swoje ceny z analogicznymi produktami innych producentów. Zobacz w jakim przedziale cenowym plasują się Twoje produkty względem innych marek. Dzięki tej wiedzy będziesz w stanie znacznie lepiej planować swoje cele i strategie cenowe.
Sprawdź swoje udziały w rynku i różnice asortymentowe
Monitoring cen dla producentów pozwala też na określenie udziału w rynku względem rywali. Dzięki Szpiegomatowi dowiesz się, jaki procent w asortymencie danego sprzedawcy stanowią Twoje produkty, jaki udział w wirtualnej półce mają inne marki oraz jakie produkty oferują inni producenci.
Istotną korzyścią jest również monitorowanie dostępności i różnic asortymentowych w poszczególnych sklepach, a także możliwość nadzorowania dystrybucji selektywnej, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że Twoje produkty będą dostępne u autoryzowanych sprzedawców, a także dowiesz się, kto spoza sieci autoryzowanej sprzedaje produkty, których nie powinien posiadać w swojej ofercie.


Sprawdź ekspozycję
swoich produktów
Szpiegomat oferuje kompleksowy monitoring ekspozycji produktów:
- Monitoruj wyniki wyszukiwań produktowych w e-sklepach i marketplace’ach oraz ekspozycję swoich produktów, aby mieć pewność, że są one odpowiednio widoczne dla klientów. Monitoring dystrybucji umożliwia śledzenie pozycjonowania w kategoriach produktowych.
- Weryfikuj opisy, zdjęcia i specyfikacje swoich artykułów u dowolnego sprzedawcy, aby określić ich poprawność oraz mieć kontrolę nad tym, jak postrzegane są Twoje produkty przez konsumentów.
- Sprawdź, jakie komentarze i oceny wystawiają Twoim artykułom klienci. Dowiedz się, jaką opinię mają Twoje produkty oraz co możesz zrobić, by ją polepszyć
- Monitoruj banery na stronach internetowych, aby nadzorować ustalone działania reklamowe
Trzymaj rękę na pulsie
dzięki alertom
Szpiegomat wykorzystuje inteligentny system powiadomień, aby poinformować Cię o najważniejszych wydarzeniach cenowych. Błyskawicznie otrzymasz informacje m.in. na temat cen znacząco odbiegających od sugerowanych lub braku Twojego produktu na monitorowanych stronach.
Nasz monitoring w połączeniu z sygnalizowaniem zdarzeń mogą mieć istotny wpływ na Twoją markę. Dla przykładu – brak produktu u sprzedawców może oznaczać, że Twoje produkty się wyprzedały lub wręcz przeciwnie – że artykuł nie spełnia oczekiwań i został wycofany ze sprzedaży. Dzięki alertom dowiesz się o tym od razu, dzięki czemu będziesz mógł natychmiast interweniować i podjąć odpowiednie działania.
Co istotne, alerty możesz spersonalizować, samemu wybierając, które wiadomości są najważniejsze dla Ciebie i twojej firmy.
