Dynamic Pricing

Moduł Dynamic Pricing to zaawansowana automatyka cenowa, która pozwoli Ci automatycznie zarządzać cenami w Twoim e-sklepie, dopasowując je do wielu czynników, takich jak dynamika popytu, kanały sprzedaży, dostępność czy ceny konkurencji. Jeśli nie chcesz zostawiać niczego przypadkowi, jest to rozwiązanie idealne dla Ciebie. Użyj naszej najbardziej zaawansowanej automatyki cenowej i zobacz natychmiastowe efekty.

Dynamic Pricing w sklepie internetowym 

Monitorowanie i zmienianie cen w e-commerce to przedsięwzięcie, które wymaga regularnego sprawdzania sklepów konkurencji, analizy danych a następnie wprowadzania zmian w ofercie sklepu. Przy ręcznym sprawdzaniu i wprowadzaniu danych, wymaga to wielu godzin codziennej pracy oraz monotonnego porównywania i wprowadzenia danych. Taki proces generuje spore koszty, ponieważ jest bardzo czasochłonny. Do tego jest podatny na błędy i przeoczenia. Na szczęście obsługę zarządzania cenami można zautomatyzować, aby wszystko odbywało się bez udziału człowieka, w oparciu o ustalone scenariusze cenowe i dane zebrane dzięki monitoringowi cen.
Więcej o możliwościach automatyki cenowej przeczytasz tutaj.

Dla najbardziej wymagających użytkowników oferujemy bardziej zaawansowany moduł – Dynamic Pricing.

Czym jest Dynamic Pricing?

Dynamic pricing to moduł  pozwalający na dynamiczne ustalanie cen produktów w sklepach internetowych w oparciu o dużo szerszy zakres danych niż w automatyce cenowej.
Standardowo w automatyce cenowej algorytm ustalając nowe ceny bierze pod uwagę:

  • nasze ceny zakupu
  • ceny konkurencji
  • minimalną marżę
  • dostępność w naszym sklepie i u konkurentów
  • aktualną i docelową pozycję w rankingu cenowym
api

Jak działa Dynamic Pricing?

W module Dynamic Pricing poza cenami konkurencji używamy także dodatkowych danych, takich jak:

  • Informację o popycie i podaży konkretnych produktów. Co pozwala na zwiększanie cen dla produktów, których sprzedaż dynamicznie wzrosła.
  • Dane zakupowe konkretnego użytkownika w tym historia jego zakupów. Co pozwala na dostosowywanie cen pod konkretnych użytkowników.
  • Źródła wejścia użytkowników. Co pozwala na dynamiczne ustawienie cen w zależności od tego czy użytkownika trafił do Twojego sklepu z wyszukiwarki, porównywarki cenowej czy reklamy.
  • A także wszystkie inne dane, które klient jest w stanie nam dostarczyć, tak aby zwiększyć jego sprzedaż i zyski.

Dynamic Pricing w Szpiegomacie

Dynamic Pricing w Szpiegomacie Dynamic Pricing to narzędzie, których od wielu lat jest używane przez największych gigantów e-commerce. Dzięki Szpiegomat.pl ta technologia jest teraz dostępna również dla mniejszych graczy. Jest to doskonałe rozwiązanie jeśli chcesz wprowadzić swój e-handel na wyższy poziom.

Dzięki Szpiegomat.pl nie tylko zdobędziesz dane dotyczące zmian cenowych w konkurencyjnych źródłach, ale także zautomatyzujesz swój proces ustalania cen, co pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję. Używanie narzędzi takich jak Dynamic Pricing pomoże Ci zarządzać Twoim modelem sprzedażowym w oparciu o wiarygodne dane i ustalone przez Ciebie reguły, prowadząc do zwiększenia Twojej sprzedaży.

Opowiedz nam o Twoich potrzebach i dowiedz się jak Szpiegomat pomoże Ci rozwinąć biznes