Blog
Poznaj 9 dobrych praktyk w relacji producent – sprzedawca
Jednym z podstawowych celów każdego przedsiębiorstwa jest zarabianie i utrzymanie rentowności. Twoja firma produkuje po to, aby mieć zysk i go...
7 rzeczy, które warto zrobić gdy nie możesz konkurować ceną
Cena to często decydujący czynnik, który wpływa na podjęcie decyzji o zakupie. Będąc najtańszym sprzedawcą zwiększasz zainteresowanie swoją ofertą...
Przywiąż klientów do swojej oferty, tworząc program lojalnościowy
Na rynku ecommerce panuje nieustanna walka o klienta. Konkurencja jest bardzo duża, a sprzedawcy robią wszystko, aby konsumenci zrobili zakupy...
Czy zastanawiałeś się nad skutecznością Twojej strategii cenowej? – część II
Strategia cenowa to jeden z kilku czynników, które decydują o sukcesie Twojej firmy. W zeszłym tygodniu pisaliśmy o różnych typach polityki cenowej,...
Czy zastanawiałeś się nad skutecznością Twojej strategii cenowej? – część I
Niestety, wielu sprzedawców nie przywiązuje odpowiednio dużej uwagi do tego w jaki sposób wycenia swoje produkty. Ustalanie cen artykułów np....
Szpiegomat.pl na e-commerce Berlin expo 2016
Rozwój usług, produktów oraz samego przedsiębiorstwa to naturalny kierunek, w którym powinna podążać każda firma. Szpiegomat.pl nie jest w tej...
Rabaty i promocje – jak je robić, żeby zarobić?
Wpisując w wyszukiwarkę nazwy popularnych sklepów często pojawia się propozycja „nazwa_sklepu kod rabatowy”. Faktem jest, że internauci często...
7 wskazówek jak wdrożyć sprzedaż omnichannel
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu handel produktami ograniczał się do robienia zakupów w sklepie stacjonarnym. Dziś standardem jest sprzedaż...
Jakie korzyści daje producentom monitorowanie rynku?
Wszystkie badania dowodzą ciągłemu wzrostowi rynku e-commerce. W Polsce już 55% Internautów deklaruje robienie zakupów on-line, a roczna wartość...
Porównywarki cenowe – jak robić to dobrze?
Wraz ze wzrostem popularności sklepów Internetowych, rośnie również zainteresowanie porównywarkami cenowymi. Badanie Gemius wskazuje, że aż 63%...
Jakie korzyści daje sprzedawcom monitorowanie rynku?
Rynek e-commerce nieustannie rośnie. Według danych Internet World Stats światowa wartość handlu elektronicznego w 2015 roku wynosiła 1,7 biliona...
Nowy Szpiegomat! Monitoring Allegro i zupełnie nowy wygląd
Pomimo wakacji pracujemy pełną parą. Właśnie uruchomiliśmy nową wersję Szpiegomatu, która wygląda inaczej i potrafi dużo więcej. Najważniejsze...