Blog
Raport o poziomie cen konkurencji i porównanie oferty z wybranym sklepem
Właśnie udostępniliśmy w Szpiegomacie dwie nowe funkcje. Pojawił się raport o poziomie cen u konkurencji i możliwość porównania Twojej oferty tylko...
Szpiegomat zwycięża w międzynarodowym konkursie NextStep!
Szpiegomat.pl wygrał konkurs dla startupów NextStep! Cieszymy się, że międzynarodowi eksperci docenili przydatność naszego rozwiązania dla branży...
Podpowiedzi działań cenowych w Szpiegomat.pl
W lutym w Szpiegomacie pojawi się system podpowiedzi działań cenowych. Algorytm sam znajdzie i pokaże produkty, które: stwarzają szanse na...
Konkuruj tylko z tymi, z którymi warto
Sklepy z niewielką ilością opinii lub o słabych ocenach nie wzbudzają zaufania u klientów. Nawet jeżeli Twój produkt jest droższy, nie musisz...
Podnieś ceny tych produktów i zwiększ swój zysk!
Optymalizacja Twoich cen polega nie tylko na ich obniżaniu. Dzięki Szpiegomat.pl odnajdziesz produkty, które sprzedajesz za tanio. Zwiększ swoją...
Jak szybko zmienić ceny kilku tysięcy produktów
Chcesz zmienić ceny dla wielu produktów jednocześnie? To prostsze niż myślisz. Jedyne czego potrzebujesz to Szpiegomat.pl i dowolny arkusz...
Błyskawicznie reaguj na ruchy konkurencji i zmiany na rynku
Wraz z każdą aktualizacją danych otrzymasz od nas e-maila z podsumowaniem dla Twojego e-sklepu. Szybki rzut oka wystarczy, abyś zapoznał się z...
Jak szybko znaleźć produkty wymagające twojej uwagi?
Chcąc utrzymać wysoką sprzedaż, musisz dbać o to aby Twoja oferta była konkurencyjna. Musi także dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych...
Skup się na wybranym asortymencie. Monitoruj tylko ważne produkty.
Ogromną zaletą Szpiegomat.pl, jest to, że możesz porównywać z konkurencją tylko wybraną część Twojej oferty. Skupisz się na produktach naprawdę...
Jak błyskawicznie znaleźć się w czołówce cenowej
Dzięki Szpiegomat.pl możesz bardzo szybko i łatwo znaleźć produkty, które dzięki minimalnej zmianie ceny umieścisz w czołówce rankingu cenowego....
Jak szybko dotrzeć do ważnych informacji?
Dzięki zastosowaniu filtrów, możesz szybko wyświetlić produkty, które są dla Ciebie ważne. Łatwo uwzględnisz różnorodne parametry i zobaczysz...
Konkurencja ma problemy z dostępnością? Wykorzystaj to!
Obniżanie cen to nie jedyny sposób na poprawę atrakcyjności Twoich produktów w oczach klienta. Możesz także konkurować innymi parametrami Twojej...