Blog
Jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu?
Przyciągnięcie klienta na stronę sklepu internetowego jest dla sprzedawcy niełatwym zadaniem, a przecież to dopiero połowa sukcesu. Większym...
Monitorowanie cen obowiązkowe dla producentów?
Monitorowanie cen w Internecie we współczesnym świecie e-commerce staje się powoli standardem. Nic w tym dziwnego - śledzenie ofert e-sklepów...
Dlaczego sprzedawcy powinni monitorować ceny w Internecie?
Monitoring cen to obecnie powszechna praktyka, która pomaga e-przedsiębiorcom odpowiednio rozeznać się w rynku e-commerce oraz podejmować lepsze...
Jak szukać informacji na temat konkurencji w e-commerce
Prowadzenie biznesu w realiach e-commerce wymaga poświęcania szczególnej uwagi konkurencji. Obserwowanie innych sprzedawców internetowych oraz...
Jak monitorować ceny w branży elektronicznej
Śledzenie cen konkurencyjnych sprzedawców to jedna z tych popularnych praktyk, które w obecnym świecie e-commerce są absolutną koniecznością. Nie...
Jak monitorować ceny w sklepach zagranicznych
Monitorowanie cen w sklepach zagranicznych przynosi wiele wymiernych korzyści, choć na pierwszy rzut oka wygląda na żmudny i skomplikowany proces. I...
Śledzenie i analiza konkurencji w sprzedaży internetowej
Obserwowanie ruchów konkurencji w branży e-commerce już od dawna jest koniecznością, niezależnie od wielkości firmy. Baczne przyglądanie się innym...
Jak monitorować ceny w porównywarkach cenowych
Powszechnie wiadomo, że e-klienci, którym zależy nie tylko na wysokiej jakości produktów, ale też niskich cenach, podczas zakupów bardzo często...
Monitoring cen artykułów dziecięcych
Monitorowanie cen w branży artykułów dla dzieci wymaga bardzo dużej uwagi i nakładu pracy. Na szczęście istnieją narzędzia, które mogą ułatwić ten...
Amazon w Polsce: jak monitorować ceny konkurencji?
Po wielu latach oczekiwania Amazon nareszcie wystartował z polską wersją swojego serwisu. Tym samym pojawiła się u nas kolejna platforma, którą...
Czy warto w internecie sprzedawać najtaniej?
Chęć sprzedawania najtaniej wiąże się z ogromną presją, z którą zmagają się sprzedawcy na rynku e-commerce. Od lat powtarza się, że podstawowym...
Monitoring cen apteki internetowej
Apteki internetowe to jedna z najlepiej rozwijających się gałęzi e-commerce, a pandemia koronawirusa zachęciła konsumentów do jeszcze...
Monitoring cen w sklepach komputerowych
Branża komputerowa jest jedną z najdynamiczniej zmieniających się gałęzi e-commerce. Współczesna technologia rozwija się w zdumiewającym...
Amazon zapowiada polską stronę serwisu – komentarz
Wszystko wskazuje na to, że wejście Amazona do Polski nastąpi już wkrótce. Według oficjalnej informacji opublikowanej przez sam Amazon już...
Jak cię widzą, tak cię piszą – wizerunek producenta w e-commerce
Sposób postrzegania marki lub produktu jest niezwykle istotnym elementem skutecznej sprzedaży oraz budowania lojalności klientów. Pozytywny...
Siła automatyzacji w monitoringu cen
Wykorzystanie oprogramowania do monitoringu cen oraz dynamic pricing pozwalają sprzedawcom internetowym zaoszczędzić mnóstwo czasu, który musieliby...
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro, polski gigant e-commerce, wciąż jest jednym z najważniejszych portali, na którym można dotrzeć do swoich klientów. Wśród...
Przyszłość e-commerce: 7 trendów na 2021 rok
Rok 2020 był dla wszystkich czasem wyjątkowo trudnym. Pełnym niepokoju, stresu i niepewności. Ludzie martwili się o zdrowie swoje i bliski, a...