Blog
Jak zwiększyć lojalność klienta?
Każdy e-sprzedawca marzy o zbudowaniu jak największej grupy lojalnych klientów, lecz jest to cel trudny do osiągnięcia. Współcześni konsumenci są...
Ustalanie cen w e-commerce: 9 błędów, które zmniejszają Twój zysk
Chcąc prowadzić skuteczną politykę cenową, należy szczególnie uważać na popularne błędy, które łatwo przeoczyć. Ignorowanie zmieniających się...
Monitoring cen w Internecie – czy warto go stosować?
Ręczne monitorowanie cen konkurencji przynosi wiele korzyści, takich jak lepsze zorientowanie w rynku lub możliwość zmiany cen w odpowiedzi na...
Remarketing i retargeting – czym się różnią?
Retargeting i remarketing mają to samo podstawowe zadanie - jest nim (ponowne) zachęcanie konsumenta do kupienia produktu w naszym e-sklepie. Jednak...
Wpływ koronawirusa na zachowania konsumenckie
W ciągu ostatnich kilku miesięcy doszło do istotnych zmian w zachowaniach konsumentów. Sytuacja związana z COVID-19 sprawiła, że rozwój e-commerce...
Jak wyróżnić swój sklep internetowy?
Pozytywne wyróżnianie się od konkurencji to jedno z najważniejszych zadań stojących przed e-przedsiębiorcami. Niesłabnący rozwój e-commerce sprawia,...
Dlaczego niektórzy konsumenci nie chcą kupować online?
Pomimo rosnącej popularności rynku e-commerce, nie wszyscy konsumenci wyrażają chęć kupowania w Internecie. Głęboko zakorzenione obawy i wątpliwości...
Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym – 7 skutecznych sposobów
Wysoki współczynnik konwersji to cel praktycznie każdego e-sprzedawcy. Osiągnięcie go nie należy do zadań prostych, na szczęście istnieją skuteczne...
Segmentacja klientów – co to jest i jak ją przeprowadzić?
Osoby działające na rynku e-commerce doskonale wiedzą, że klienci przejawiają zróżnicowane zachowania zakupowe. Mają oni różne potrzeby i...
E-commerce w Polsce 2020
Według najnowszego raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2020" już 73% Polaków dokonało zakupu w sieci. Wyjątkowe okoliczności związane z COVID-19...
Jak monitorować ceny konkurencji w Internecie?
Jednym z najlepszych sposobów na stworzenie skutecznej polityki cenowej i zyskanie przewagi w e-commerce jest konstruktywne porównanie się do...
Monitoring cen – co to jest i jak to działa?
Przedsiębiorcy związani z e-commerce z pewnością nie raz zetknęli się z terminem "monitoring cen". Korzyści wynikające ze śledzenia cen konkurencji...