Blog
Jak ułatwić klientom znalezienie Cię w sieci?
Skuteczny przedsiębiorca zawsze potrafi spojrzeć na problem z różnych perspektyw, by odnaleźć najbardziej satysfakcjonujące rozwiązanie. Jednym z...
Dyrektywa Omnibus – czym jest i na czym polega?
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego Omnibus dotycząca europejskiego handlu została opublikowana w 2019 roku. Przepisy zaczną obowiązywać już 28 maja...
Monitoring cen dla branży AGD
Branża AGD cieszy się niegasnącą popularnością. Wiąże się to z faktem, że w przeciwieństwie do wielu artykułów zaspokajających potrzeby wyższego...
Monitoring cen w branży biżuteria i zegarki
Biżuteria i zegarki to typ produktów, który najczęściej kojarzy się konsumentom z ekskluzywnością i wysokimi cenami. W rzeczywistości jednak ceny...
Jakie formy dostawy oferować w sklepie internetowym?
Jeśli chcielibyśmy określić rynek e-commerce jednym słowem, świetnym kandydatem byłoby "zróżnicowanie". Świat sprzedaży internetowej obfituje w...
BLACK FRIDAY 2021 : Okazja do tańszych zakupów czy pułapka na klienta?
Raport z poziomu cen w polskich sklepach internetowych przygotowany przez platformę do monitorowania cen Szpiegomat.pl Za nami Black Friday...
Czy producent może zapobiec wojnie cenowej?
Zaniżanie cen przez detalistów bywa bardzo niebezpieczne w skutkach. Wojna cenowa może drastycznie zmniejszyć zyski wszystkich sprzedawców i...
Jak zwiększyć konkurencyjność niskim kosztem?
Obecnie jak mantrę powtarza się, że rynek e-commerce jest wyjątkowo konkurencyjny. Nie bez powodu - sprzedaż internetowa daje ogromne możliwości na...
Jak podnieść marżę w e-sklepie bez utraty klientów
Wysoka marża przyczynia się do większego zysku e-przedsiębiorców, jednak sam proces jej podnoszenia jest ryzykowny - może zniechęcić klientów do...
Promocje, rabaty i wyprzedaże w sklepach internetowych
Promocje mają pozytywny wpływ zarówno na zysk sprzedawcy jak i opinie konsumentów na temat sklepu. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze obniżki cen...
Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie w sprzedaży internetowej?
Odpowiednie pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego też e-przedsiębiorcy powinni zrobić wszystko, co w ich mocy, aby było jak najlepsze....
E-commerce w Polsce 2021 – nowy raport Gemius
Jak wynika z nowego raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2021", wciąż mamy do czynienia ze wzrostem popularności zakupów online. Z pewnością wpływ na...
Problemy w sprzedaży internetowej i jak je rozwiązać
Dobrego sprzedawcę poznajemy nie tylko po tym, jak dużą popularnością cieszy się jego sklep. Liczy się bowiem również umiejętność lokalizowania...
Jak rozpoznać potrzeby klienta w e-commerce
Nie ma mowy o skutecznej sprzedaży internetowej, jeżeli e-sprzedawca nie myśli o potrzebach swoich klientów. To właśnie nieustanne próby sprostania...
Jak mierzyć skuteczność sklepu internetowego
Mądre zarządzanie sklepem internetowym wymaga nieustannej analizy rynku, weryfikowania obranych strategii cenowych i sprzedażowych oraz skuteczności...
Sposoby na dotarcie do klienta w e-commerce
Jak dotrzeć do klienta w wysoce konkurencyjnym świecie sprzedaży internetowej? Nie jest to zadanie łatwe, lecz na szczęście istnieją metody, które...
Poprawianie konwersji w sklepie internetowym
W naszym ostatnim artykule na temat konwersji skupiliśmy się na błędach, których sprzedawcy powinni unikać. Dzisiaj zajmiemy się zaś poszczególnymi...
Śledzenie cen konkurencji na Idealo
Porównywarki cen, takie jak niemieckie Idealo, cieszą się dużą popularnością ze strony konsumentów oraz e-przedsiębiorców. Kupujący poszukują tam...