Blog
Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym – 7 skutecznych sposobów
Wysoki współczynnik konwersji to cel praktycznie każdego e-sprzedawcy. Osiągnięcie go nie należy do zadań prostych, na szczęście istnieją skuteczne...
Segmentacja klientów – co to jest i jak ją przeprowadzić?
Osoby działające na rynku e-commerce doskonale wiedzą, że klienci przejawiają zróżnicowane zachowania zakupowe. Mają oni różne potrzeby i...
E-commerce w Polsce 2020
Według najnowszego raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2020" już 73% Polaków dokonało zakupu w sieci. Wyjątkowe okoliczności związane z COVID-19...
Jak monitorować ceny konkurencji w Internecie?
Jednym z najlepszych sposobów na stworzenie skutecznej polityki cenowej i zyskanie przewagi w e-commerce jest konstruktywne porównanie się do...
Monitoring cen – co to jest i jak to działa?
Przedsiębiorcy związani z e-commerce z pewnością nie raz zetknęli się z terminem "monitoring cen". Korzyści wynikające ze śledzenia cen konkurencji...
7 powodów, przez które klienci rezygnują z zakupu w e-sklepie
Istnieje kilka czynników, które sprawiają, że klienci porzucają koszyki zakupowe lub w ogóle rezygnują z zapoznania się z ofertą w danym sklepie...
Lejek sprzedażowy – co to jest i jak go wykorzystać w e-commerce?
Lejek sprzedażowy pozwala na uporządkowanie procesu zakupowego oraz dobranie odpowiednich strategii sprzedażowych w zależności od poszczególnych...
Jak wykrywać nieautoryzowaną sprzedaż i podróbki?
Handel podróbkami to coraz większy problem w krajach Unii Europejskiej. Straty związane z tym nielegalnym procederem szacuje się na 63,8 mld złotych...
Skuteczne Call To Action: Jak stworzyć wezwanie do działania
Call to Action to wyjątkowo skuteczne narzędzie służące do zachęcenia internautów do podjęcia konkretnych działań. Jeżeli stworzymy CTA według kilku...
Jak zdobyć zaufanie klienta w e-commerce?
Jednym z kluczowych elementów dla każdego przedsiębiorstwa związanego z e-commerce jest odpowiedni wizerunek oraz zaufanie klientów. Można na nie...
Internetowe zwyczaje zakupowe Polaków
Jak wynika z raportu stworzonego przez Photoslurp, Polacy coraz chętniej kupują online. Co więcej, większość z nich utrzymuje, że przeznaczy na...
Sprzedaż internetowa za granicą – jak się przygotować?
Wszechobecność Internetu sprawiła, że wejście na rynki zagraniczne jest prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Aby jednak z powodzeniem wykorzystać...