Blog
Trendy w zakupach online w 2020 roku
Zgodnie z wszelkimi przewidywaniami ilość e-sklepów od lat nieustannie rośnie, a potrzeby klientów stale się zmieniają. Konsumenci są coraz bardziej...
Skuteczny sklep internetowy: 9 rzeczy, na które powinieneś zwrócić uwagę
W dobie rosnącej popularności e-commerce, należy zrobić wszystko, by spełniać powszechnie przyjęte standardy, a zarazem pozytywnie wyróżnić się od...
Jak producent może zapobiegać wojnom cenowym?
Producenci, podobnie jak sprzedawcy i klienci, są narażeni na negatywne skutki zaniżania cen przez detalistów. Mogą jednak zminimalizować ryzyko...
Do czego prowadzą wojny cenowe? Skutki dla sprzedawców i producentów
Wojny cenowe przyczyniają się do powstawania wielu negatywnych zjawisk w e-commerce, takich jak psucie rynku, obniżanie jakości sprzedawanych...
Strategia cenowa a polityka cenowa – czym się różnią?
Strategia i polityka cenowa pozwalają ustalić ceny produktów tak, aby były korzystne zarówno dla sprzedawców jak i konsumentów. Określając je w...
Jak stworzyć politykę cenową?
Aby stworzyć efektywną politykę cenową, musimy określić jej cele. Dzięki precyzyjnemu ustaleniu naszych priorytetów (zysk, zwiększenie sprzedaży,...
Czy warto konkurować ceną w sklepie internetowym?
Sprzedawcy, którzy konkurują wyłącznie niskimi cenami, mogą przyczynić się do powstawania negatywnych zjawisk, takich jak wojny cenowe czy psucie...
Najlepsze strategie cenowe dla e-sklepów
Odpowiednio wykorzystane strategie cenowe umożliwiają firmom zmaksymalizować sprzedaż i zysk oraz zwiększyć udział w rynku. Poniżej prezentujemy...
E-commerce: Co warto wiedzieć o konkurencji?
Obserwując konkurencję, dowiadujemy się czy prowadzimy nasze przedsiębiorstwo w dobrym kierunku. Możemy wyciągnąć odpowiednie wnioski z błędów...
Jak producent może wykorzystać dane z monitoringu cenowego?
Narzędzia przeznaczone do monitorowania cen pomagają producentom błyskawicznie zebrać ogromne ilości danych, umożliwiając ich rzetelną analizę....
Jak zarządzać cenami w czasie epidemii?
Obecna sytuacja związana z koronawirusem wymusza na przedsiębiorcach szybkie i stanowcze działania. Do przeprowadzenia skutecznej optymalizacji cen...
Czy warto być w porównywarkach cenowych?
Porównywarki cen to atrakcyjna metoda na szybkie dotarcie do dużej ilości klientów i zwiększenie sprzedaży. Sprzedawcy, którzy są zainteresowani...