Blog
Czym jest Digital Shelf i jak wpływa na sprzedaż w e-commerce?
Kiedy myślisz o cyfrowej półce, czy traktujesz ją tylko jako miejsce przechowywania produktów? To zdecydowanie za mało. Digital Shelf to przestrzeń,...
Promocje ograniczone czasowo – skuteczne narzędzie sprzedaży czy ryzyko utraty wartości marki?
Zakupy pod wpływem emocji to zjawisko, które sprzedawcy internetowi skutecznie wykorzystują, stosując promocje ograniczone czasowo. Czasem wystarczy...
Buy Box Amazon: najważniejsze zasady i sposoby, by się tam dostać
Dla sprzedawców na Amazonie zdobycie Buy Box jest kluczowe dla sukcesu sprzedażowego. To właśnie ta funkcja decyduje o tym, która oferta pojawi się...
Repricing na zagranicznych marketplace’ach (Amazon, Idealo, eBay, eMag)
Skuteczna strategia cenowa to dziś nie tylko kwestia konkurencyjności, ale często być albo nie być w sprzedaży online, zwłaszcza na dynamicznych i...
Sezonowość w e-commerce: kiedy i jak zmieniać ceny, żeby nie tracić zysku?
Rynek e-commerce zmienia się dynamicznie, a te zmiany często mają charakter sezonowy. Są one przewidywalne, ale tylko wtedy, gdy wiesz, gdzie i jak...
Integracja e-commerce z zewnętrznymi systemami
Samodzielność jest zaletą, lecz musi mieścić się ona w granicach rozsądku. Jeśli sprzedawcy zależy na skuteczności oraz systematycznym rozwoju...
Problemy z wyprzedzeniem konkurencji? – 5 powodów, przez które nie możesz uzyskać przewagi w e-commerce
Wyprzedzanie konkurencji w e-commerce to zadanie niełatwe, lecz możliwe do zrealizowania. Skutecznego e-przedsiębiorcę poznamy nie tylko po...
Sprzedaż międzynarodowa w e-commerce – szanse i wyzwania
Sprzedaż międzynarodowa w e-commerce to ogromna szansa na rozwój biznesu, ale jednocześnie wyzwanie, które wymaga odpowiedniego przygotowania....
Podróbki i nieautoryzowana sprzedaż – jak je wykrywać?
Szacuje się, że straty spowodowane handlem podróbkami w Unii Europejskiej wynoszą 63,8 mld złotych rocznie. Oczywistą reakcją na te dane są...
Czym jest wojna cenowa? Czy należy jej unikać?
Nie od dzisiaj wiadomo, że ceny odgrywają kluczową rolę w przyciąganiu uwagi konsumentów i promowaniu sprzedaży. Jednakże, gdy rywalizacja cenowa...
Rabaty i promocje – jak je robić, żeby zarobić?
Wpisując w wyszukiwarkę nazwy popularnych sklepów często pojawia się propozycja „nazwa_sklepu kod rabatowy”. Rabaty i promocje są jednym z...
Customer Journey w e-commerce: Na czym polega ścieżka klienta?
Customer Journey, znana także jako ścieżka klienta, to kluczowy element w strategii każdego e-commerce. Przybliża ona wyobrażenie o tym, jak klienci...
Analiza SWOT w sklepie internetowym – jak ją przeprowadzić?
Analiza SWOT – cztery litery, które mogą zdefiniować sukces Twojego sklepu internetowego. Na czym jednak ta analiza dokładnie polega? Jak ją...
Monitoring cen w 2025 roku: Dla kogo i po co?
E-commerce dynamicznie się rozwija, a konkurencja w sieci nigdy nie była tak duża. Kluczem do sukcesu w dzisiejszym zatłoczonym świecie handlu...
Jak stworzyć lejek zakupowy w sklepie internetowym?
Skuteczny lejek zakupowy stanowi ważny element każdego dobrze prosperującego sklepu internetowego. Lejki zakupowe pozwalają sprzedawcom lepiej...
Lejek sprzedażowy – co to jest i jak go wykorzystać w e-commerce?
Lejek sprzedażowy pozwala na uporządkowanie procesu zakupowego oraz dobranie odpowiednich strategii sprzedażowych w zależności od poszczególnych...
Śledzenie dystrybucji i udziału w rynku w e-commerce
Rynek e-commerce w pewnym sensie przypomina żywy organizm. Nieustannie ewoluuje i przekształca się, a nadążenie za nim wydaje się być prawdziwą...
Big Data w e-commerce: Definicja, wyzwania i możliwości
Wykorzystywanie danych w biznesie przestało być wyborem, a stało się koniecznością. Firmy, które tego nie rozumieją mogą bardzo szybko zniknąć z...