Blog
Konkurencja na Allegro – jak ją pokonać?
Platforma Allegro to gigant, bez którego trudno obecnie wyobrazić sobie rynek e-commerce. Dla wielu sprzedawców internetowych to doskonałe miejsce...
Jak zwiększyć sprzedaż na Ceneo?
Ceneo to popularna porównywarka cenowa, dzięki której klienci mogą błyskawicznie zestawić oferty z różnych sklepów, by wybrać tę najkorzystniejszą....
Monitoring cen na Empik Marketplace
Empik to marka, która jest doskonale znana Polakom. Popularna sieć dość szybko dostrzegła potencjał sprzedaży internetowej, wprowadzając własny...
Zaniżanie cen – co zrobić, gdy konkurencja zaniża ceny?
Rynek e-commerce odznacza się bardzo wysoką konkurencyjnością, w związku z czym ceny poszczególnych produktów mogą zmieniać się nawet kilkanaście...
Strategie cenowe dla marek i producentów
Prowadzenie skutecznej polityki cenowej to jeden z kluczowych obowiązków każdego właściciela marki, który pragnie odnieść sukces w e-commerce....
Język korzyści w sprzedaży internetowej – co to jest i jak go wykorzystać?
Czy istnieje prosty sposób na zwiększenie atrakcyjności oferty bez konieczności nadwyrężania budżetu? Jak najbardziej. Wykorzystanie języka korzyści...
Psychologia cen: 5 taktyk cenowych dla e-sklepów
Ustalanie optymalnych cen to działanie wymagające od sprzedawców precyzji oraz doskonałego wyczucia rynku. Właściciele e-sklepów...
Strategie cenowe – czym są i jak je wykorzystać w e-commerce
Mimo że rynek e-commerce jest coraz bardziej konkurencyjny, to jednocześnie daje sporo przestrzeni do eksperymentowania i poszukiwania...
Jak stworzyć politykę cenową?
Optymalna polityka cenowa jest jedną z najważniejszych rzeczy, o jakich trzeba pamiętać w sklepie internetowym. Aby ją stworzyć, należy najpierw...
Ustalanie cen – Jak ustalać ceny produktów w sklepie internetowym?
Ustalanie ceny produktu tylko z pozoru wydaje się być łatwym zadaniem. Aby zrobić to dobrze, trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników. Dwa podstawowe...
Sprzedaż zagraniczna w e-commerce – jak zacząć?
Rozwój e-commerce oraz nowych technologii sprawia, że retailerzy skrupulatnie poszukują nowych klientów na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku....
Zastanawiałeś się już nad wizerunkiem swojego e-sklepu?
Czym jest wizerunek e-sklepu? Co sprawia, że klienci wracają do ulubionej strony? Czynników jest wiele, ale dzisiaj skoncentrujemy się na jednym z...