Blog
Porównywarki cenowe – czy warto na nich sprzedawać?
Porównywarki cen to atrakcyjna metoda na dotarcie do dużej ilości klientów oraz zwiększenie sprzedaży. Jednakże sprzedawcy, którzy są zainteresowani...
Jak założyć sklep internetowy w 2023 roku?
E-commerce w 2023 roku nie jest już ciekawostką, lub niewyraźną "przyszłością handlu", lecz jego teraźniejszością. Popularność jaką zyskała sprzedaż...
Start dyrektywy „Omnibus” w Polsce – co e-sprzedawcy muszą o niej wiedzieć?
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego Omnibus dotycząca europejskiego handlu została opublikowana w 2019 roku. Długo czekaliśmy na oficjalne wejście...
Niska cena czy doświadczenie zakupowe: co jest ważniejsze dla klienta?
Co zwykle robi e-sprzedawca, gdy zauważa mniejszy ruch na swojej stronie? Stawia na obniżki cen i zwiększenie emisji reklam. Warto jednak najpierw...
Jak zwiększyć lojalność klienta w sklepie internetowym?
Każdy e-sprzedawca marzy o zbudowaniu jak największej grupy lojalnych klientów, lecz jest to cel trudny do osiągnięcia. Współcześni konsumenci...
Retencja klientów w e-commerce – czym jest i jak ją zwiększyć?
Wysoka retencja klientów to coś, o co walczą wszyscy e-sprzedawcy. Duża ilość powracających klientów wskazuje na ich lojalność oraz zadowolenie z...
Trendy w e-commerce 2023 – co musisz o nich wiedzieć?
E-commerce nieustannie się rozwija i ewoluuje, dlatego ważne jest, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i zmianami zachodzącymi w branży. W...
Konkurencyjne ceny – jak je utrzymać w sklepie internetowym?
Nie jest tajemnicą, że świat sprzedaży internetowej to pole zaciętej walki pomiędzy e-sprzedawcami. Retailerom zależy na tym, aby to właśnie ich...
Konkurencja na Allegro – jak ją pokonać?
Platforma Allegro to gigant, bez którego trudno obecnie wyobrazić sobie rynek e-commerce. Dla wielu sprzedawców internetowych to doskonałe miejsce...
Jak zwiększyć sprzedaż na Ceneo?
Ceneo to popularna porównywarka cenowa, dzięki której klienci mogą błyskawicznie zestawić oferty z różnych sklepów, by wybrać tę najkorzystniejszą....
Monitoring cen na Empik Marketplace
Empik to marka, która jest doskonale znana Polakom. Popularna sieć dość szybko dostrzegła potencjał sprzedaży internetowej, wprowadzając własny...
Zaniżanie cen – co zrobić, gdy konkurencja zaniża ceny?
Rynek e-commerce odznacza się bardzo wysoką konkurencyjnością, w związku z czym ceny poszczególnych produktów mogą zmieniać się nawet kilkanaście...
Strategie cenowe dla marek i producentów
Prowadzenie skutecznej polityki cenowej to jeden z kluczowych obowiązków każdego właściciela marki, który pragnie odnieść sukces w e-commerce....
Język korzyści w sprzedaży internetowej – co to jest i jak go wykorzystać?
Czy istnieje prosty sposób na zwiększenie atrakcyjności oferty bez konieczności nadwyrężania budżetu? Jak najbardziej. Wykorzystanie języka korzyści...
Psychologia cen: 5 taktyk cenowych dla e-sklepów
Ustalanie optymalnych cen to działanie wymagające od sprzedawców precyzji oraz doskonałego wyczucia rynku. Właściciele e-sklepów...
Strategia cenowa w sklepie internetowym – 10 najlepszych strategii cenowych
Mimo że rynek e-commerce jest coraz bardziej konkurencyjny, to jednocześnie daje sporo przestrzeni do eksperymentowania i poszukiwania...
Jak stworzyć politykę cenową?
Optymalna polityka cenowa jest jedną z najważniejszych rzeczy, o jakich trzeba pamiętać w sklepie internetowym. Aby ją stworzyć, należy najpierw...
Ustalanie cen – Jak ustalać ceny produktów w sklepie internetowym?
W handlu elektronicznym, nie można zlekceważyć roli strategii cenowej. To, ile Twoi klienci zapłacą za produkt, bezpośrednio wpływa na Twoje obroty,...