Blog
Testy A/B w e-commerce – czym są i jak je przeprowadzać?
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z podejmowaniem licznych, często niełatwych, decyzji. Sprzedawca jest zmuszony wybrać jedno rozwiązanie...
Integracja e-commerce z zewnętrznymi systemami
Samodzielność jest zaletą, lecz musi mieścić się ona w granicach rozsądku. Jeśli sprzedawcy zależy na skuteczności oraz systematycznym rozwoju...
Call to action w e-commerce – jak stworzyć skuteczne CTA?
Call to Action, czyli prościej rzecz ujmując, wezwanie do działania, to narzędzie, które ma na celu - jak nazwa wskazuje - nakłonić konsumentów do...
Raport „Koszyk roku 2022” – wnioski dla sprzedawców
Jednym z najważniejszych narzędzi dla skutecznego sprzedawcy jest wiedza. Gromadzenie informacji i ich umiejętna analiza potrafią zdziałać cuda,...
Analiza konkurencji w e-commerce
Wszyscy skuteczni e-przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że Internet to miecz obosieczny. Z jednej strony poważnie utrudnia dotarcie do klientów ze...
Jak wprowadzić rekomendacje zakupowe do sklepu internetowego?
W czasach ogromnej popularności i nieustannego rozwoju e-commerce, sprzedawcom coraz trudniej jest dotrzeć do klienta z odpowiednio dopasowaną...
Jak ułatwić klientom znalezienie Cię w sieci?
Skuteczny przedsiębiorca zawsze potrafi spojrzeć na problem z różnych perspektyw, by odnaleźć najbardziej satysfakcjonujące rozwiązanie. Jednym z...
Czy sugerowanie się cenami konkurencji ma sens?
Rynek sprzedaży internetowej jest bardzo zacięty. E-sprzedawcy chcą z jednej strony oferować produkty jak najtaniej, równocześnie dobrze na nich...
Repricing – czym jest i jak go wykorzystać w e-commerce
Ustalanie cen w sprzedaży internetowej nie jest zadaniem prostym. Wymaga precyzji, czasu i uwagi, aby ceny były odpowiednio dostosowane do...
Podróbki i nieautoryzowana sprzedaż – jak je wykrywać?
Szacuje się, że straty spowodowane handlem podróbkami w Unii Europejskiej wynoszą 63,8 mld złotych rocznie. Oczywistą reakcją na te dane są...
Dyrektywa Omnibus – czym jest i na czym polega?
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego Omnibus dotycząca europejskiego handlu została opublikowana w 2019 roku. Przepisy zaczną obowiązywać już 28 maja...
Wyprzedaże tematyczne i sezonowe w e-commerce
Wyprzedaż to doskonała okazja dla klientów na nabycie produktów w okazyjnej cenie, jak też dla sprzedawców, którzy chcą wypromować swój e-sklep....