Blog
Problemy z wyborem optymalnej polityki cenowej? Wypróbuj consulting e-commerce
Consulting polega na profesjonalnym wsparciu e-przedsiębiorców, którym zależy na zwiększeniu sprzedaży i zysku. Kiedy sprzedawca czuje, że jego...
Polscy klienci zmuszeni do oszczędzania? Wyniki raportu Banku Millennium
Inflacja staje się coraz poważniejszym problemem. Według badania “Oszczędzanie w obliczu wysokiej inflacji” przeprowadzonego na zlecenie Banku...
Jakie funkcje dla e-sprzedawców powinien oferować program do monitoringu cen?
Monitorowanie cen jest od kilku lat absolutnym standardem w świecie e-commerce. Bez specjalistycznego oprogramowania śledzenie cen konkurencji oraz...
Po czym poznać, że ceny w Twoim e-sklepie są zbyt wysokie?
W czasach postępującej inflacji ceny produktów są istotniejsze niż kiedykolwiek. Im mniej zostaje w portfelach konsumentów, tym bardziej muszą...
Jak będzie wyglądać przyszłość sprzedaży internetowej? Trendy e-commerce 2022
Aby zostać skutecznym e-przedsiębiorcą przede wszystkim należy być na bieżąco z sytuacją rynkową. Chcąc wyznaczać optymalne cele biznesowe i ścieżkę...
Jak skutecznie sprzedawać online w czasach szalejącej inflacji
W momencie publikacji tego tekstu inflacja w Polsce zdążyła już przekroczyć 15%. Eksperci donoszą też, że ceny rosną najszybciej od 25...
Jak skutecznie sprzedawać na Shoppee?
Wielu osobom platforma Shoppee może kojarzyć się z popularną reklamą, która stała się już swego rodzaju memem. Wygląda na to, że dobrze spełniła ona...
Amazon Prime Day w Polsce – jak się na niego przygotować?
Amazon Prime Day, swoiste święto obniżek amerykańskiego giganta e-commerce, funkcjonuje już od 2015 roku. Jednak dopiero teraz pojawi się w Polsce...
Konkurencja cenowa w sprzedaży internetowej
Konkurencja cenowa to model rywalizacji, w której podstawową formą walki o klienta jest odpowiednie zarządzanie poziomem cen produktów. Najczęściej...
Analiza cen w e-commerce okiem producenta
E-przedsiębiorcy na swojej drodze do sukcesu natykają się na wiele trudności i przeszkód. Ci, którzy są najbardziej skuteczni, analizują ceny, będąc...
Jakie formy płatności oferować w sklepie internetowym?
Praca sprzedawcy internetowego polega nie tylko na wystawianiu produktów w sklepie i wysyłaniu ich klientom po uiszczeniu opłaty. W dzisiejszych...
Sprzedaż w marketplace’ach – czy warto?
Prowadzenie sprzedaży za pośrednictwem marketplace'ów, takich jak Allegro lub Amazon, pomaga retailerom dotrzeć do większej grupy odbiorców,...