Blog
Niska cena czy doświadczenie zakupowe: co jest ważniejsze dla klienta?
Co zwykle robi e-sprzedawca, gdy zauważa mniejszy ruch na swojej stronie? Stawia na obniżki cen i zwiększenie emisji reklam. Warto jednak najpierw...
Jak zwiększyć lojalność klienta w sklepie internetowym?
Każdy e-sprzedawca marzy o zbudowaniu jak największej grupy lojalnych klientów, lecz jest to cel trudny do osiągnięcia. Współcześni konsumenci...
Trendy w e-commerce 2023 – co musisz o nich wiedzieć?
E-commerce nieustannie się rozwija i ewoluuje, dlatego ważne jest, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i zmianami zachodzącymi w branży. W...
Jak zwiększyć sprzedaż na Ceneo?
Ceneo to popularna porównywarka cenowa, dzięki której klienci mogą błyskawicznie zestawić oferty z różnych sklepów, by wybrać tę najkorzystniejszą....
Język korzyści w sprzedaży internetowej – co to jest i jak go wykorzystać?
Czy istnieje prosty sposób na zwiększenie atrakcyjności oferty bez konieczności nadwyrężania budżetu? Jak najbardziej. Wykorzystanie języka korzyści...
E-commerce w Polsce 2022 – wnioski z raportu e-Izby
Z najnowszego raportu e-Izby wynika, że sytuacja e-commerce w Polsce uległa pewnej stabilizacji. 77% internautów deklaruje kupowanie online, co z...
9 sprawdzonych sposobów na lepszy sklep internetowy
Przedsiębiorczy e-sprzedawcy nieustannie poświęcają czas i wysiłek na poszukiwanie jak najlepszych rozwiązań, które mogą pomóc usprawnić działanie...
Jak automatycznie zbierać informacje na temat cen w Internecie?
Systematyczne monitorowanie cen w sklepach internetowych jest w dzisiejszych czasach nieocenioną praktyką. Pozwala być ono na bieżąco z sytuacją...
Nie ograniczaj niepotrzebnie zysku! Kiedy i jak podnosić ceny w e-commerce?
Wzrost cen, czyli zjawisko niemile odbierane przez konsumentów, nie zawsze wynika z chęci zwiększenia zarobku przez sprzedawcę. Istnieją sytuacje,...
Problemy z wyborem optymalnej polityki cenowej? Wypróbuj consulting e-commerce
Consulting polega na profesjonalnym wsparciu e-przedsiębiorców, którym zależy na zwiększeniu sprzedaży i zysku. Kiedy sprzedawca czuje, że jego...
Polscy klienci zmuszeni do oszczędzania? Wyniki raportu Banku Millennium
Inflacja staje się coraz poważniejszym problemem. Według badania “Oszczędzanie w obliczu wysokiej inflacji” przeprowadzonego na zlecenie Banku...
Po czym poznać, że ceny w Twoim e-sklepie są zbyt wysokie?
W czasach postępującej inflacji ceny produktów są istotniejsze niż kiedykolwiek. Im mniej zostaje w portfelach konsumentów, tym bardziej muszą...
Jak będzie wyglądać przyszłość sprzedaży internetowej? Trendy e-commerce 2022
Aby zostać skutecznym e-przedsiębiorcą przede wszystkim należy być na bieżąco z sytuacją rynkową. Chcąc wyznaczać optymalne cele biznesowe i ścieżkę...
Jak skutecznie sprzedawać online w czasach szalejącej inflacji
W momencie publikacji tego tekstu inflacja w Polsce zdążyła już przekroczyć 15%. Eksperci donoszą też, że ceny rosną najszybciej od 25...
Jak skutecznie sprzedawać na Shoppee?
Wielu osobom platforma Shoppee może kojarzyć się z popularną reklamą, która stała się już swego rodzaju memem. Wygląda na to, że dobrze spełniła ona...
Amazon Prime Day w Polsce – jak się na niego przygotować?
Amazon Prime Day, swoiste święto obniżek amerykańskiego giganta e-commerce, funkcjonuje już od 2015 roku. Jednak dopiero teraz pojawi się w Polsce...
Call to action w e-commerce – jak stworzyć skuteczne CTA?
Call to Action, czyli prościej rzecz ujmując, wezwanie do działania, to narzędzie, które ma na celu - jak nazwa wskazuje - nakłonić konsumentów do...
Raport „Koszyk roku 2022” – wnioski dla sprzedawców
Jednym z najważniejszych narzędzi dla skutecznego sprzedawcy jest wiedza. Gromadzenie informacji i ich umiejętna analiza potrafią zdziałać cuda,...