Blog
Amazon nawiązuje współpracę z InPostem? Komentarz
Jak donosi Puls Biznesu, amerykański gigant e-commerce Amazon, nawiązał współpracę z InPostem. Oznacza, to że polscy klienci Amazona będą mogli...
Koronawirus a e-commerce: Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie w czasie pandemii
W związku z tym, że przedsiębiorcy w dobie koronakryzysu coraz chętniej inwestują w sprzedaż internetową, należy upewnić się czy nasz e-sklep jest...
Język korzyści w sklepie internetowym – jak go używać?
Jak stworzyć opis produktu, który sprawi, że klient nie będzie mógł oprzeć się chęci zakupu? To pytanie, które z pewnością spędza sen z powiek wielu...
Jak bezpiecznie podwyższać ceny w e-commerce
Czasami nadchodzi moment, w którym przedsiębiorca musi podnieść ceny swoich produktów. Powody takiego stanu rzeczy mogą być różne - od podwyższonych...
Jak organizować promocje w sklepach internetowych?
Promocje bardzo pozytywnie wpływają zarówno na zysk sprzedawcy jak i opinie konsumentów na temat sklepu. Jest to również doskonała metoda na...
Jak szukać oszczędności w sklepie internetowym – porady dla sprzedawców
Prowadzenie e-przedsiębiorstwa nie powinno polegać wyłącznie na próbach zwiększania udziału w rynku. Niezbędne jest również umiejętne szukanie...
12 błędów w sklepach internetowych – jak ich uniknąć?
Prowadząc sprzedaż w e-commerce, warto nie tylko wiedzieć, jakie działania należy podjąć, aby polepszyć swoje wyniki, ale też,...
Jak rekomendować produkty w sklepie internetowym?
Umiejętne rekomendowanie produktów na stronie e-sklepu ma bardzo pozytywny wpływ na konwersję oraz wartość koszyka zakupowego e-konsumenta....
Jak dobrze realizować reklamacje i zwroty w sklepie internetowym?
Skargi i zażalenia to sytuacje, które nie są przyjemne ani dla klienta, ani dla sprzedawcy. Niestety prędzej czy później każdy e-handlowiec musi się...
Ustalanie cen w e-commerce: 9 błędów, które zmniejszają Twój zysk
Chcąc prowadzić skuteczną politykę cenową, należy szczególnie uważać na popularne błędy, które łatwo przeoczyć. Ignorowanie zmieniających się...
Monitoring cen w Internecie – czy warto go stosować?
Ręczne monitorowanie cen konkurencji przynosi wiele korzyści, takich jak lepsze zorientowanie w rynku lub możliwość zmiany cen w odpowiedzi na...
Wpływ koronawirusa na zachowania konsumenckie
W ciągu ostatnich kilku miesięcy doszło do istotnych zmian w zachowaniach konsumentów. Sytuacja związana z COVID-19 sprawiła, że rozwój e-commerce...
Jak wyróżnić swój sklep internetowy?
Pozytywne wyróżnianie się od konkurencji to jedno z najważniejszych zadań stojących przed e-przedsiębiorcami. Niesłabnący rozwój e-commerce sprawia,...
Dlaczego niektórzy konsumenci nie chcą kupować online?
Pomimo rosnącej popularności rynku e-commerce, nie wszyscy konsumenci wyrażają chęć kupowania w Internecie. Głęboko zakorzenione obawy i wątpliwości...
E-commerce w Polsce 2020
Według najnowszego raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2020" już 73% Polaków dokonało zakupu w sieci. Wyjątkowe okoliczności związane z COVID-19...
Jak monitorować ceny konkurencji w Internecie?
Jednym z najlepszych sposobów na stworzenie skutecznej polityki cenowej i zyskanie przewagi w e-commerce jest konstruktywne porównanie się do...
7 powodów, przez które klienci rezygnują z zakupu w e-sklepie
Istnieje kilka czynników, które sprawiają, że klienci porzucają koszyki zakupowe lub w ogóle rezygnują z zapoznania się z ofertą w danym sklepie...
Skuteczne Call To Action: Jak stworzyć wezwanie do działania
Call to Action to wyjątkowo skuteczne narzędzie służące do zachęcenia internautów do podjęcia konkretnych działań. Jeżeli stworzymy CTA według kilku...