Blog
Jak założyć sklep internetowy w 2025 roku?
E-commerce w 2025 roku nie jest już ciekawostką, lub niewyraźną "przyszłością handlu", lecz jego teraźniejszością. Popularność jaką zyskała sprzedaż...
Sortowanie według trafności na Allegro
W świecie e-commerce pozycja oferty na liście wyników wyszukiwania może przesądzić o poziomie sprzedaży. Tradycyjne algorytmy sortujące oferty...
Konkurencja na Allegro – jak ją pokonać?
Platforma Allegro to gigant, bez którego trudno obecnie wyobrazić sobie rynek e-commerce. Dla wielu sprzedawców internetowych to doskonałe miejsce...
Jak przygotować sklep internetowy na 2025 rok?
Nowy Rok to idealny moment na wprowadzenie zmian i odświeżenie strategii biznesowej. W dynamicznym świecie e-commerce każda innowacja może przynieść...
Jak zmniejszyć koszt pozyskania klienta w e-sklepie?
Koszt pozyskania klienta (CAC) to jeden z kluczowych wskaźników efektywności w e-commerce. W czasach rosnącej konkurencji i wyzwań związanych z...
Konkurencyjne ceny – jak je utrzymać w sklepie internetowym?
Nie jest tajemnicą, że świat sprzedaży internetowej to pole zaciętej walki pomiędzy e-sprzedawcami. Retailerom zależy na tym, aby to właśnie ich...
Zakupy Google – co to jest i jak to działa
Google Shopping to popularna usługa, zapewniająca internautom szybkie i wygodne wyszukiwanie produktów. Sprzedawcy, którzy decydują się na...
Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego?
Wyobraźmy sobie, że klient przegląda asortyment w Twoim e-sklepie w poszukiwaniu pożądanego produktu. Znajduje go i przez chwilę rozważa jego...
Czy sugerowanie się cenami konkurencji ma sens?
Czy warto sugerować się cenami konkurencji, prowadząc sklep internetowy? To pytanie nurtuje wielu sprzedawców e-commerce. Decyzje cenowe mają...
Strategie cenowe dla marek i producentów
W świecie e-commerce strategia cenowa to jeden z najważniejszych elementów sukcesu każdej marki czy producenta. Odpowiednie podejście do ustalania...
Monitoring cen na Empik Marketplace
Empik to marka, która jest doskonale znana Polakom. Popularna sieć dość szybko dostrzegła potencjał sprzedaży internetowej, wprowadzając własny...
Monitoring cen online – co to jest i jak działa?
Przedsiębiorcy związani z e-commerce z pewnością nie raz zetknęli się z terminem "monitoring cen". Korzyści wynikające ze śledzenia cen...
Jak zwiększyć przychody e-sklepu? 7 skutecznych sposobów
Wysokie przychody to rezultat nie tylko skutecznego pozyskiwania nowych klientów, ale także mądrego zarządzania istniejącą bazą konsumentów. W...
Retencja klientów w e-commerce – czym jest i jak ją zwiększyć?
Wysoka retencja klientów, czyli umiejętność utrzymania ich przez dłuższy czas, to coś, o co walczą wszyscy e-sprzedawcy. Duża ilość powracających...
Metoda Koszt Plus: Podstawowa strategia dla e-sklepu
Ustalanie cen w e-commerce może wydawać się skomplikowane, ale jedna metoda wyróżnia się swoją prostotą i skutecznością – jest nią metoda koszt...
Jak przyciągnąć nowych klientów do e-sklepu w 2025 roku?
W dynamicznym świecie e-commerce przyciągnięcie nowych klientów do sklepu internetowego staje się coraz większym wyzwaniem. Klienci są bardziej...
Sprzedaż Direct To Consumer (D2C/DTC) w e-commerce
W ostatnich latach model sprzedaży Direct to Consumer (D2C/DTC) zyskuje na znaczeniu w e-commerce. Jest to model, w którym producenci sprzedają...
Instagram – jak wykorzystać jego potencjał w e-commerce
Internet daje praktycznie nieskończone możliwości dotarcia ze swym produktem do konsumentów. Korzystanie ze sklepów internetowych, porównywarek...