Blog
Sprzedaż omnichannel – czym jest i jak ją wprowadzić?
Sprzedaż wszechkanałowa (omnichannel) polega na zatarciu granicy pomiędzy konkretnymi kanałami sprzedaży. Oznacza to, że w przypadku modelu...
Co zrobić, by automatyka cenowa nie zmieniała cen w nieprzewidywalny sposób?
Automatyzacja cen to potężne narzędzie, które może znacząco usprawnić zarządzanie cenami w Twoim e-sklepie. Jednak bez odpowiedniej kontroli może...
Zaniżanie cen – co zrobić, gdy konkurencja zaniża ceny?
Rynek e-commerce odznacza się bardzo wysoką konkurencyjnością, w związku z czym ceny poszczególnych produktów mogą zmieniać się nawet kilkanaście...
Segmentacja rynku – definicja, rodzaje i przykłady
Segmentacja rynku to kluczowy element strategii marketingowej, który pomaga firmom skutecznie docierać do swoich klientów. W tym artykule przyjrzymy...
Strategia cenowa a polityka cenowa – czym się różnią?
Strategia i polityka cenowa pozwalają ustalić ceny produktów tak, aby były korzystne zarówno dla sprzedawców jak i konsumentów. Określając je w...
Idealo – jak sprzedawać w niemieckiej porównywarce cen?
Niemiecka porównywarka cen Idealo.de to dobry sposób na dotarcie z ofertą do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Warto jednak zaznaczyć, że...
Dowiadujesz się o promocjach konkurencji zbyt późno by zareagować? Wypróbuj to rozwiązanie dla e-sklepów
Czy zdarza Ci się przegapić ważne promocje u konkurencji? Każdy dzień zwłoki może kosztować Cię utratę klientów. Monitorowanie cen konkurencji to...
Jaka powinna być marża w handlu elektronicznym?
Marża w handlu elektronicznym to jeden z najważniejszych wskaźników decydujących o rentowności biznesu. Odpowiednio ustalona marża pozwala na...
Historia cen produktu – jak śledzić zmiany cen w czasie?
W świecie e-commerce ceny zmieniają się jak w kalejdoskopie. Klienci polują na promocje, a sprzedawcy starają się dostosować swoje oferty do...
Segmentacja klientów – co to jest i jak ją przeprowadzić?
Każdy klient jest inny, jednak w tłumie możemy dostrzec pewne wzorce, które pozwalają na lepsze dopasowanie oferty do konkretnych grup odbiorców....
Analiza cen w e-commerce okiem producenta
W dynamicznym świecie e-commerce już wiele lat temu cena stała się jednym z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe klientów. Dla...
Punkt cenowy w e-commerce – co należy o nim wiedzieć?
Prowadzenie biznesu w e-commerce to nie tylko kwestia dobrego produktu i efektywnego marketingu, ale także umiejętności odpowiedniego ustalania cen....
Back to School 2024: Jak przygotować e-sklep na okres powrotu do szkoły?
Każdego roku, z nadejściem września, uczniowie i rodzice z całego świata zaczynają gorączkowe przygotowania do nowego roku szkolnego. Dla...
Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym – 7 skutecznych sposobów
Konwersja w sklepie internetowym to jeden z kluczowych wskaźników, który bezpośrednio przekłada się na zyski Twojego biznesu. Jeśli Twoja witryna...
Historia cen Allegro – jak ją sprawdzić dla każdego sprzedawcy?
Dla sprzedawców znajomość historii cen na Allegro to nie tylko możliwość oceny dotychczasowej strategii, ale także narzędzie do planowania...
Jak sprzedawać na marketplace’ach – megaporadnik
Internet stał się nieodłącznym elementem współczesnego świata handlu. Wiele firm i przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę z ogromnych korzyści, które...
Jak sprawdzić ceny innych sprzedawców internetowych? Najszybszy sposób
Znajomość cen konkurencji to jeden z kluczowych elementów skutecznej sprzedaży internetowej. Dostęp do danych o cenach rywali pozwala nie tylko...
Czy istnieje skuteczna alternatywa dla TradeWatch?
Współczesny e-commerce to przede wszystkim analiza danych. Dzięki nim sprzedawcy mogą podjąć świadome decyzje, dostosować swoją ofertę do rynku i...