Blog
Obsługa na najwyższym poziomie w e-commerce
Czym wyróżnia się dobra obsługa? Z pewnością jej podstawą jest profesjonalizm oraz skuteczność w niesieniu pomocy konsumentom. Jeżeli jednak chcemy,...
Optymalizacja sklepu, aby uniknąć podwyżki cen
Nie tylko klienci starają się unikać wysokich cen. Sprzedawcy i producenci również robią wszystko, by ich oferty były przystępne, ponieważ tym...
Black Friday – Jak przygotować wyprzedaż?
Czarny Piątek zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym klienci czekają na wysyp wyjątkowych promocji, aby kupić coś dla siebie lub dla...
Amazon nawiązuje współpracę z InPostem? Komentarz
Jak donosi Puls Biznesu, amerykański gigant e-commerce Amazon, nawiązał współpracę z InPostem. Oznacza, to że polscy klienci Amazona będą mogli...
Koronawirus a e-commerce: Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie w czasie pandemii
W związku z tym, że przedsiębiorcy w dobie koronakryzysu coraz chętniej inwestują w sprzedaż internetową, należy upewnić się czy nasz e-sklep jest...
Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego?
Wyobraźmy sobie, że klient przegląda asortyment w Twoim e-sklepie w poszukiwaniu pożądanego produktu. Znajduje go i przez chwilę rozważa jego...
Język korzyści w sklepie internetowym – jak go używać?
Jak stworzyć opis produktu, który sprawi, że klient nie będzie mógł oprzeć się chęci zakupu? To pytanie, które z pewnością spędza sen z powiek wielu...
Jak bezpiecznie podwyższać ceny w e-commerce
Czasami nadchodzi moment, w którym przedsiębiorca musi podnieść ceny swoich produktów. Powody takiego stanu rzeczy mogą być różne - od podwyższonych...
Jak organizować promocje w sklepach internetowych?
Promocje bardzo pozytywnie wpływają zarówno na zysk sprzedawcy jak i opinie konsumentów na temat sklepu. Jest to również doskonała metoda na...
Psychologia cen: 5 taktyk cenowych dla e-sklepów
Ustalanie optymalnych cen to działanie wymagające od sprzedawców precyzji oraz doskonałego wyczucia rynku. Właściciele e-sklepów...
Jak szukać oszczędności w sklepie internetowym – porady dla sprzedawców
Prowadzenie e-przedsiębiorstwa nie powinno polegać wyłącznie na próbach zwiększania udziału w rynku. Niezbędne jest również umiejętne szukanie...
12 błędów w sklepach internetowych – jak ich uniknąć?
Prowadząc sprzedaż w e-commerce, warto nie tylko wiedzieć, jakie działania należy podjąć, aby polepszyć swoje wyniki, ale też,...