Blog
Jak zdobyć zaufanie klienta w e-commerce?
Jednym z kluczowych elementów dla każdego przedsiębiorstwa związanego z e-commerce jest odpowiedni wizerunek oraz zaufanie klientów. Można na nie...
Internetowe zwyczaje zakupowe Polaków
Jak wynika z raportu stworzonego przez Photoslurp, Polacy coraz chętniej kupują online. Co więcej, większość z nich utrzymuje, że przeznaczy na...
Sprzedaż internetowa za granicą – jak się przygotować?
Wszechobecność Internetu sprawiła, że wejście na rynki zagraniczne jest prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Aby jednak z powodzeniem wykorzystać...
Trendy w zakupach online w 2020 roku
Zgodnie z wszelkimi przewidywaniami ilość e-sklepów od lat nieustannie rośnie, a potrzeby klientów stale się zmieniają. Konsumenci są coraz bardziej...
Czy warto konkurować ceną w sklepie internetowym?
Sprzedawcy, którzy konkurują wyłącznie niskimi cenami, mogą przyczynić się do powstawania negatywnych zjawisk, takich jak wojny cenowe czy psucie...
Najlepsze strategie cenowe dla sklepów internetowych
Odpowiednio wykorzystane strategie cenowe umożliwiają firmom zmaksymalizować sprzedaż i zysk oraz zwiększyć udział w rynku. Poniżej prezentujemy...
Jak producent może wykorzystać dane z monitoringu cenowego?
Narzędzia przeznaczone do monitorowania cen pomagają producentom błyskawicznie zebrać ogromne ilości danych, umożliwiając ich rzetelną analizę....
Jak zarządzać cenami w czasie epidemii?
Obecna sytuacja związana z koronawirusem wymusza na przedsiębiorcach szybkie i stanowcze działania. Do przeprowadzenia skutecznej optymalizacji cen...
Jak sklep internetowy może wykorzystać dane z monitoringu cen
Zbieranie i analizowanie danych na temat konkurencji w e-commerce jest dla sprzedawców konieczne, ale może przysparzać wiele problemów. Narzędzia do...
Monitoring cen dla marek i producentów: korzyści i zastosowania
Monitoring cen pozwala producentom na bieżąco śledzić ceny u detalistów i monitorować odchylenia od cen sugerowanych. Pomaga zapobiegać wojnom...
Monitoring cen dla e-sklepów: korzyści i zastosowania
Sprzedawcy, którzy monitorują ceny, mogą liczyć na szereg korzyści. Monitoring cen pozwala szybko i wygodnie analizować rynek e-commerce, śledzić...
Wpływ pandemii na zakupy online – zaskakujący wzrost jednej z kategorii produktowych
Dane zawarte w Google Trends sugerują, że produkty związane z aktywnym spędzaniem czasu na zewnątrz, były ostatnio wyszukiwane znacznie częściej niż...
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa – część IV
Koronawirus gwałtownie przyspieszył rozwój e-commerce i przyczynił się do powstania większej ilości e-sklepów, gdyż przejście sprzedawców do online...
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa – część III
Mimo że w niektórych branżach, takich jak odzież i biżuteria, zmalała sprzedaż, to rynek e-commerce jako całość rośnie w siłę, co jest dobrym...
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa – część II
Koronawirus zawładnął gospodarką na całym świecie. Na szczęście dla e-handlowców, rynek e-commerce trzyma się w tej trudnej sytuacji całkiem dobrze,...
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa – część I
Okres pandemii spowodowany koronawirusem to ogromny cios dla przedsiębiorstw na całym świecie. Rynek e-commerce jako jeden z niewielu ma szansę...
6 konkurencyjnych taktyk cenowych dla e-commerce
Sprzedawany w sieci produkt można statystycznie znaleźć jeszcze u pięciu innych internetowych sprzedawców, a cena produktów u takich gigantów jak...
Wesołych Świąt!
W imieniu całego zespołu Szpiegomatu pragniemy życzyć Państwu szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Niech Nowy Rok 2018 będzie czasem...