Blog
Jak zacząć w e-commerce? Poradnik dla nowych e-sprzedawców
Zakładanie własnego sklepu online może wydawać się ogromnym wyzwaniem, zwłaszcza gdy nie wiemy, od czego zacząć. W e-commerce istnieje wiele...
Repricing na Amazonie: jak to zrobić skutecznie?
W świecie e-commerce dynamika cenowa odgrywa kluczową rolę w determinowaniu sukcesu sprzedawców. Jest to szczególnie widoczne na platformach...
Wykrywanie i analiza trendów cenowych w e-commerce
Z każdym dniem tysiące produktów są dodawane do sklepów online na całym świecie. Jak sprawić, aby to właśnie Twoja oferta była konkurencyjna i...
Jak zaoszczędzić na obsłudze klienta bez utraty jakości?
Obsługa klienta to serce e-commerce. Bez niej, trudno mówić o zadowolonych klientach i powtarzalnych zakupach. Ale czy możliwe jest utrzymanie...
Optymalizacja kosztów w sklepie internetowym
W erze cyfrowej, e-przedsiębiorcy nieustannie szukają sposobów na zwiększenie swojej konkurencyjności. Jednak optymalne prowadzenie sklepu...
Wszystko.pl – czy warto tam sprzedawać?
Dokonując wyboru platformy sprzedażowej, sprzedawcy internetowi zwracają uwagę na wiele czynników - od warunków prowizji, poprzez możliwości...
Jak informować o obniżkach cen zgodnie z wytycznymi UOKiK?
Od 1 stycznia 2023 r. wprowadzone zostały zmiany w ustawie o informowaniu o cenach towarów i usług, wynikające z implementacji dyrektywy Omnibus....
Śledzenie i wykrywanie trendów w e-commerce
W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, wykrywanie trendów i szybkie reagowanie mają kluczowe znaczenie dla sukcesu biznesowego. W tym...
E-commerce B2B – co warto o nim wiedzieć
Sprzedaż internetowa staje się coraz bardziej popularna, zarówno w przypadku firm B2C, jak i B2B. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się bliżej...
Oczekiwania klientów sklepów internetowych – jakie są i jak im sprostać?
W erze cyfryzacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy w sklepach internetowych. Wygoda, oszczędność czasu oraz dostęp do szerokiej oferty...
Analiza konkurencji w e-commerce
Wszyscy skuteczni e-przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że popularność handlu internetowego to miecz obosieczny. Z jednej strony, poważnie utrudnia...
Jak pracować nad wizerunkiem sklepu internetowego?
Czym jest wizerunek e-sklepu? Co sprawia, że klienci wracają do ulubionej strony? Czynników jest wiele, ale dzisiaj skoncentrujemy się na jednym z...
Handel mobilny – co powinieneś wiedzieć o m-commerce?
Handel mobilny, zwany również m-commerce, pozwala na szybkie i wygodne zrobienie zakupów z poziomu urządzeń mobilnych, takich jak smartfony i...
Sprzedaż internetowa na Amazonie – jak zacząć?
Amazon, amerykański gigant e-commerce, nie wymaga specjalnego przedstawiania. Choć nie podbił on jeszcze polskiego rynku, jego rozpoznawalność jest...
Darmowa dostawa – jak ją wykorzystać by zarobić więcej?
Oferowanie darmowej dostawy w sklepie internetowym to popularny sposób na przyciągnięcie klientów. Jednak darmowa dostawa to korzyść nie tylko dla...
Jak wykorzystać segmentację rynku do zwiększenia zysków w e-sklepie?
Czynniki, które wpływają na proces zakupowy w sieci są przeróżne, a zachowania każdego klienta odwiedzającego sklep internetowy - zupełnie...
Jak zwiększyć sprzedaż na Amazon w 2023 roku
Amazon w ciągu ostatnich lat stał się właściwie synonimem globalnej sprzedaży internetowej. Odkąd amerykański gigant pojawił się oficjalnie również...
Start dyrektywy „Omnibus” w Polsce – co e-sprzedawcy muszą o niej wiedzieć?
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego Omnibus dotycząca europejskiego handlu została opublikowana w 2019 roku. Długo czekaliśmy na oficjalne wejście...