Blog
3 podstawowe błędy, które źle wpływają na Twoją relacje ze sprzedawcami
W zależności od skali produkcji, liczba partnerów z jakimi współpracujesz waha się od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy. Zarządzanie taką...
Co zrobić, gdy jeden ze sprzedawców Twojego produktu mocno zaniża jego cenę i psuje rynek pozostałym?
By utrzymać dobre relacje ze sprzedawcami niezbędne jest stałe monitorowanie rynku. Coraz częstszym problemem jest „psucie” rynku przez sprzedawców,...
Poznaj 9 dobrych praktyk w relacji producent – sprzedawca
Jednym z podstawowych celów każdego przedsiębiorstwa jest zarabianie i utrzymanie rentowności. Twoja firma produkuje po to, aby mieć zysk i go...
Przywiąż klientów do swojej oferty, tworząc program lojalnościowy
Na rynku ecommerce panuje nieustanna walka o klienta. Konkurencja jest bardzo duża, a sprzedawcy robią wszystko, aby konsumenci zrobili zakupy...
Czy zastanawiałeś się nad skutecznością Twojej strategii cenowej? – część II
Strategia cenowa to jeden z kilku czynników, które decydują o sukcesie Twojej firmy. W zeszłym tygodniu pisaliśmy o różnych typach polityki cenowej,...
Czy zastanawiałeś się nad skutecznością Twojej strategii cenowej? – część I
Niestety, wielu sprzedawców nie przywiązuje odpowiednio dużej uwagi do tego w jaki sposób wycenia swoje produkty. Ustalanie cen artykułów np....
Szpiegomat.pl na e-commerce Berlin expo 2016
Rozwój usług, produktów oraz samego przedsiębiorstwa to naturalny kierunek, w którym powinna podążać każda firma. Szpiegomat.pl nie jest w tej...
Jakie korzyści daje producentom monitorowanie rynku?
Wszystkie badania dowodzą ciągłemu wzrostowi rynku e-commerce. W Polsce już 55% Internautów deklaruje robienie zakupów on-line, a roczna wartość...
Porównywarki cenowe – jak robić to dobrze?
Wraz ze wzrostem popularności sklepów Internetowych, rośnie również zainteresowanie porównywarkami cenowymi. Badanie Gemius wskazuje, że aż 63%...
Jakie korzyści daje sprzedawcom monitorowanie rynku?
Rynek e-commerce nieustannie rośnie. Według danych Internet World Stats światowa wartość handlu elektronicznego w 2015 roku wynosiła 1,7 biliona...
Nowy Szpiegomat! Monitoring Allegro i zupełnie nowy wygląd
Pomimo wakacji pracujemy pełną parą. Właśnie uruchomiliśmy nową wersję Szpiegomatu, która wygląda inaczej i potrafi dużo więcej. Najważniejsze...
Raport o poziomie cen konkurencji i porównanie oferty z wybranym sklepem
Właśnie udostępniliśmy w Szpiegomacie dwie nowe funkcje. Pojawił się raport o poziomie cen u konkurencji i możliwość porównania Twojej oferty tylko...
Szpiegomat zwycięża w międzynarodowym konkursie NextStep!
Szpiegomat.pl wygrał konkurs dla startupów NextStep! Cieszymy się, że międzynarodowi eksperci docenili przydatność naszego rozwiązania dla branży...
Podpowiedzi działań cenowych w Szpiegomat.pl
W lutym w Szpiegomacie pojawi się system podpowiedzi działań cenowych. Algorytm sam znajdzie i pokaże produkty, które: stwarzają szanse na...
Konkuruj tylko z tymi, z którymi warto
Sklepy z niewielką ilością opinii lub o słabych ocenach nie wzbudzają zaufania u klientów. Nawet jeżeli Twój produkt jest droższy, nie musisz...
Podnieś ceny tych produktów i zwiększ swój zysk!
Optymalizacja Twoich cen polega nie tylko na ich obniżaniu. Dzięki Szpiegomat.pl odnajdziesz produkty, które sprzedajesz za tanio. Zwiększ swoją...
Jak szybko zmienić ceny kilku tysięcy produktów
Chcesz zmienić ceny dla wielu produktów jednocześnie? To prostsze niż myślisz. Jedyne czego potrzebujesz to Szpiegomat.pl i dowolny arkusz...
Błyskawicznie reaguj na ruchy konkurencji i zmiany na rynku
Wraz z każdą aktualizacją danych otrzymasz od nas e-maila z podsumowaniem dla Twojego e-sklepu. Szybki rzut oka wystarczy, abyś zapoznał się z...