Blog
Dlaczego niektóre z Twoich produktów nie sprzedają się w sieci?
Prowadzisz sklep internetowy i analizując swoją ofertę dostrzegasz notoryczny problem ze sprzedażą jedynie określonych produktów. Mało tego- klienci...
Szpiegomat.pl sprawdził ile okazji na Black Friday to rzeczywiste przeceny
Przełom listopada i grudnia to czas prawdziwej gorączki zakupowej. Black Friday, Cyber Monday, a także Dzień Darmowej dostawy to momenty, gdy...
Jak najbliżej klienta. Czyli 3 trendy e-commerce, których nie możesz przegapić
Nie ma się co oszukiwać - sztuczna inteligencja zagra pierwsze skrzypce w rozwoju e-commerce. Już teraz kierunek ten wpływa na takie dziedziny...
Jak konkurować w sieci mając niewielki budżet?
Bycie konkurencyjnym w sieci to niełatwe zadanie. Jest dużo czynników wpływających na dynamicznie zmieniającą się sytuację w sieci, a konkurencja...
Marka własna – jak ją pozycjonować?
Wprowadzenie marki własnej do asortymentu cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród sklepów internetowych i sieci handlowych. Taką taktykę...
Szukasz nowych pomysłów na rozwój sklepu? Postaw na nowe technologie
Handel, zarówno internetowy, jak i stacjonarny zmierza w kierunku smart retail, a więc inteligentnych rozwiązań technologicznych i informatycznych,...
Konsultacje z monitoringu cen? Zapraszamy do naszego stoiska!
Wielkimi krokami zbliża się jedno z największych wydarzeń w branży e-commerce w Europie - Targi eHandlu w Warszawie. Konsultacje z monitoringu cen?...
Jakie możliwości daje monitorowanie ofert konkurencji?
Wystarczy 10 minut aktywności użytkownika w sieci, by całkowicie zbadać jego profil. Wystarczą też dosłownie sekundy, aby dowiedzieć się, jaką...
7 zasad zarządzania cenami w e-sklepie [WYWIAD]
Strategia cenowa to nie decyzja, ile chcemy czy jesteśmy w stanie zarobić na produkcie, ale kogo w ogóle mamy przyciągnąć do naszego sklepu i jak go...
Jak wypozycjonować swój produkt wśród taniej konkurencji
Walka na ceny to złożone i niebezpieczne zjawisko wśród marek. To, co może w tej sytuacji zrobić producent, to wypozycjonować swój produkt tak, by...
Gdzie dwóch sprzedawców się bije, tam traci producent
Poza sporą demokratyzacją i transparentnością sieci, wzrost e-commerce przyniósł ze sobą też, inne, nieoczekiwane konsekwencje. Nowe firmy,...
Dlaczego warto wsłuchać się w głos internetu?
Internet dał konsumentom olbrzymią siłę, którą jest łatwość dzielenia się swoimi doświadczeniami wynikającymi z kontaktu z markami i produktami....
Monitoruj sieć i podejmuj lepsze decyzje biznesowe
Analizowanie danych w biznesie stało się niemal koniecznością dla firm, które chcą przetrwać na rynku. Potwierdzają to zresztą badania, z których...
Producenci tracą co roku 48 mld euro przez handel podróbkami
Poza tak znacznymi stratami producentów, budżet państw, do których wpływa coraz mniej przychodów publicznych zostaje uszczuplony o podatek...
Jak walczyć z tanią konkurencją bez obniżania cen
Nagle zauważasz, że Twoja konkurencja zaczyna niebezpiecznie zaniżać ceny produktów, które sprzedajesz, kierując na siebie całą uwagę klientów....
Czy Google i Allegro słusznie faworyzują swoje serwisy? Komentarz eksperta
Rekordową karę 2,43 mld euro nałożyła w czerwcu Komisja Europejska na Google za promowanie swojej porównywarki cenowej względem konkurencyjnych...
Czego nauczyły nas najbardziej spektakularne wojny cenowe w historii handlu
Podczas wojny cenowej zwykle wygrywają firmy, które nie biorą w niej udziału i stosują inne metody pozyskania klientów. Obserwując zmagania...
Big Data paliwem do wzrostu przedsiębiorstw
Ilość generowanych codziennie w sieci danych może przerażać. Przerażające jednak jeszcze bardziej jest to, ile może stracić firma, która ze...