Raport Black Friday 2020 w Polsce: Okazja do dużo tańszych zakupów czy jedynie marketing?

utworzone przez | gru 21, 2020 | Nowości, Raporty | 0 komentarzy

Raport Black Friday 2020 w Polsce: Okazja do dużo tańszych zakupów czy jedynie marketing?

Czarno-piątkowe promocje już na dobre zagościły w polskich sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Polscy klienci dostrzegają w nich okazję na kupno produktów, po dużo niższych cenach niż w innym okresie. Black Friday wydaje się również doskonałym okresem na zakup prezentów dla bliskich przed zbliżającymi się świętami. Od kilku lat mówi się jednak o tym, że głośne promocje reklamujące się tym hasłem coraz częściej tworzą jedynie pozór atrakcyjnych ofert. Czy rzeczywiście tak jest?

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze informacje ze świata e-commerce.

Opowiedz nam o Twoich potrzebach i dowiedz się jak Szpiegomat pomoże Ci rozwinąć biznes