Optymalizacja Twoich cen polega nie tylko na ich obniżaniu. Dzięki Szpiegomat.pl odnajdziesz produkty, które sprzedajesz za tanio. Zwiększ swoją marżę i nadal ciesz się wysoką sprzedażą.
Pierwsza pozycja w rankingu cenowym oznacza wysokie szanse na to, że klient wybierze zakupy w Twoim sklepie. Jeżeli jednak dystans cenowy pomiędzy Twoim produktem a najtańszą ofertą konkurencji jest znaczny, rozważ czy nie podnieść ceny. Zachowasz swoją pozycję i dotychczasową sprzedaż. Natomiast zyskasz więcej na marży.
Odnajdź produkty, które możesz sprzedawać drożej.
- Przejdź do „Podsumowania”.
- Zmień wyświetlanie danych na „Pozycja według ceny”.
- Kliknij „Zobacz listę” przy produktach na pozycji 1.
(Zamiast tego, możesz ustawić filtr „Pozycja wg Ceny” na „od 1 do 1”.)
Wyświetlisz wszystkie produkty, które sprzedajesz najtaniej spośród Twoich konkurentów.
- Kliknij w nagłówek kolumny „Różnica cenowa” i posortuj tabelę. Na początku listy zobaczysz produkty, które masz dużo taniej niż konkurencja.
Teraz odnajdźmy te z Twoich produktów, które dzieli największa różnica cenowa do najtańszej oferty konkurencji. Zrobisz to klikając na nagłówek kolumny „Różnica cenowa”. W rezultacie na początku listy pojawią się produkty, które prawdopodobnie sprzedajesz zbyt tanio.
Spójrz na przykład. Zajmujesz pierwsze miejsce w rankingu. Sprzedawca za Tobą ma wyższą cenę o ponad 36 złotych (23%!). Możesz podnieść swoją marżę i zachować pozycję lidera cenowego. Klienci i tak nadal będą wybierać zakup w Twoim sklepie, ponieważ będziesz miał najniższą cenę. Do tego masz o wiele lepsze opinie – sprawdź jak to wykorzystać.
- Podnieś ceny dla tych produktów, tak żeby pozostać nr 1 i ciesz się większymi marżami!
Zrób to teraz! Zaloguj się do swojego panelu i znajdź produkty, dla których możesz podnieść cenę.
Każda taka sytuacja, to okazja do podniesienia ceny i zwiększenia dochodów dla Twojego sklepu. Dzięki Szpiegomat.pl wykorzystasz każdą z nich i zmaksymalizujesz swój zysk ze sprzedaży.