Sklepy z niewielką ilością opinii lub o słabych ocenach nie wzbudzają zaufania u klientów. Nawet jeżeli Twój produkt jest droższy, nie musisz obawiać się konkurencji ze strony mniej wiarygodnych sprzedawców. Prawdopodobnie klient i tak wybierze zakupy w Twoim sklepie. Wyklucz te sklepy z porównania ofert i nie zaprzątaj sobie nimi głowy.
Spójrz na sytuację na obrazku. Jeden z konkurentów nie ma opinii wcale. Drugi jedynie kilka. Nie musisz przejmować się tymi sklepami.
Aby nie porównywać się z tymi sprzedawcami:
- Kliknij „Ustawienia”
- Wybierz „Monitorowane sklepy”
Załóżmy, że chcemy porównywać się tylko ze sklepami, które mają co najmniej 4 gwiazdki oraz 100 lub więcej opinii. Wpisz w polu „Opinia” wartość „od 4”. Natomiast w polu „Ilość opinii” „od 100”.
Od kolejnej aktualizacji danych, sklepy nie spełniające tych kryteriów, nie będą uwzględniane w wynikach. Zaoszczędzisz czas i skupisz się tylko na realnych konkurentach.