Blog
Monitoring cen w sklepach komputerowych
Branża komputerowa jest jedną z najdynamiczniej zmieniających się gałęzi e-commerce. Współczesna technologia rozwija się w zdumiewającym...
Amazon zapowiada polską stronę serwisu – komentarz
Wszystko wskazuje na to, że wejście Amazona do Polski nastąpi już wkrótce. Według oficjalnej informacji opublikowanej przez sam Amazon już...
Jak cię widzą, tak cię piszą – wizerunek producenta w e-commerce
Sposób postrzegania marki lub produktu jest niezwykle istotnym elementem skutecznej sprzedaży oraz budowania lojalności klientów. Pozytywny...
Siła automatyzacji w monitoringu cen
Wykorzystanie oprogramowania do monitoringu cen oraz dynamic pricing pozwalają sprzedawcom internetowym zaoszczędzić mnóstwo czasu, który musieliby...
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Allegro, polski gigant e-commerce, wciąż jest jednym z najważniejszych portali, na którym można dotrzeć do swoich klientów. Wśród...
Przyszłość e-commerce: 7 trendów na 2021 rok
Rok 2020 był dla wszystkich czasem wyjątkowo trudnym. Pełnym niepokoju, stresu i niepewności. Ludzie martwili się o zdrowie swoje i bliski, a...
Jaki był rok 2020 dla e-commerce?
Za nami rok pełen wyzwań, niepokoju oraz niekończących się prób dostosowania do bezprecedensowej sytuacji. Szykując się na kolejną porcję...
Facebook – jak wykorzystać jego potencjał w e-commerce
Media społecznościowe, w szczególności Facebook, to jedne z najważniejszych narzędzi dla sprzedawców internetowych. Pozwalają dotrzeć do nowych...
Błędy cenowe i jak ich unikać w sklepie internetowym?
Prowadzenie skutecznej polityki cenowej to cel każdego e-przedsiębiorcy, który pragnie uzyskać odpowiedni balans między zadowoleniem nabywców a...
Raport Black Friday 2020 w Polsce: Okazja do dużo tańszych zakupów czy jedynie marketing?
Czarno-piątkowe promocje już na dobre zagościły w polskich sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Polscy klienci dostrzegają w nich okazję na...
Trzy progi cenowe – skuteczna strategia cenowa dla sprzedawców internetowych
Wybranie odpowiedniej strategii cenowej to ważny i - niestety - niełatwy proces. Nie ma bowiem jednego uniwersalnego rozwiązania, które sprawdzi się...
Sprzedaż internetowa w okresie przedświątecznym – jak się przygotować?
Mamy grudzień. Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, a przedświąteczny szał zakupowy trwa już od listopada. W związku z tym warto, przed...